جزئیات ثبت نام وام 300 میلیونی قرض الحسنه بانک صادرات با اقساط 8 میلیون تومانی

مشتریان بانک صادرات که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام «سپاس سپهر» را خواهند داشت. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بدون سود است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد این مجموعه هستند کافی است مبلغ 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا افراد باید حتما مدت دو تا 12 ماه خواب سپرده نیز داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد به منظور بازپرداخت این وام 36 ماه فرصت دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط ذکر شده و مدت زمان پرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد و کل سود این مبلغ تسهیلات نیز 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

نگاهی به سابقه فعالیت و خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام اولیه بانک صادرات و معادن ایران در پانزدهم شهریورماه سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. آغاز به کار این مجموعه با 13 نفر بود اما اکنون بیشتر از هزار نفر در این مجموعه بانکی فعالیت دارند. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر 2 هزار و 700 شعبه داخلی و 20 شعبه خارجی دارد و أنواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی فعالیت خود توانسته لوح تقدیر مدیرعامل شرکت بورس أوراق بهادار تهران، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “جزئیات ثبت نام وام 300 میلیونی قرض الحسنه بانک صادرات با اقساط 8 میلیون تومانی

  1. سیروس میرزایی گفته:

    سلام خسته نباشید آرزو ماشین دارم الان 47سالمه زن و بچه ام ناراحت هستند پول ندارم وسایل پانسمانم بخرم وای بحال ماشین بخرم آرزوی خانواده ام است لطفاً کمکم کنید

  2. علی مردان پاپی گفته:

    جی می فرمایی بانک صادرات؟اگر ده م داشتم وام برا چیم بود،چون ۳۰۰ تومان کاری نشود کاری که ده تا میشه سود کرد با ۳۰۰هم همان.

  3. حبیب الله گفته:

    والا بخدا همش دروغه من از برج هفت سال گذشته تکمیل پرونده کردم برای گرفتن وام از بانک صادرات ولی تا حالا که برج یک سال 1403هستیم هنوز خبری نشده در ضمن معدل حساب داشتم اونم فقط برای هفتاد میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز