فرودگاه سنگاپور ؛ بهترین فرودگاه جهان در سال 2023

سنگاپور کاماپرس

فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان بهترین فرودگاه جهان در سال 2023 انتخاب شد. این عنوان طی دو سال گذشته در دست فرودگاه بین‌المللی حمد قطر بود.

به گزارش کاماپرس، این دوازدهمین بار است که فرودگاه چانگی این جایزه را از سوی موسسه بین‌المللی اسکای‌ترکس (Skytrax) به عنوان سایت رتبه بندی بهترین ایرلاین و شرکت‌ هواپیمایی دریافت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سنگاپور در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه گردشگری داشته است. جاذبه‌های دیدنی این کشور به حدی زیاد و جذاب است که سالیانه گردشگران زیادی از سرتاسر جهان از این کشور بازدید می‌کنند.

فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان بهترین فرودگاه دنیا شناخته شده و خودش به تنهایی یکی از جاذبه‌های دیدنی سنگاپور به حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

چانگی فرودگاهی مسافربری است که یک باند فرود آسفالت به طول ۴۰۰۰ متر دارد. این فرودگاه در ارتفاع ۷ متری از سطح دریا واقع شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

هتل، استخر، رستوران‌های متنوع، فروشگاه‌های جذاب و بسیاری موارد دیگر از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این فرودگاه بوده که برای مسافران تعبیه شده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان یکی از زیباترین و مدرن‌‌ترین فرودگاه ‌های جهان از امکانات و جاذبه‌های فراوانی برخوردار است. این مکان، نه تنها فرودگاه، بلکه یک مقصد گردشگری نیز به شمار رفته و امکانات و خدمات متنوع و منحصر به فردی دارد.

بعضی از این امکانات فرودگاه سنگاپور عبارتند از:

  • باغ‌‌های زیبای گل برای بازدید مسافران
  • استخر روباز با منظره‌ای دیدنی از پرواز هواپیماها
  • سینمای ۲۴ ساعته
  • آبشار داخل سالن با قطر ۴۰ متر و ارتفاع ۷ طبقه
  • تور رایگان شهری برای مسافران با توقف حداقل ۵ ساعته
  • هتل‌‌های راحت و شیک برای استراحت مسافران
  • فضای بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان
  • مجموعه‌‌ای از رستوران‌‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های مختلف

در فرودگاه چانگی، دو سالن سینما و یک سالن تئاتر وجود دارد که مسافران می‌توانند به صورت رایگان فیلم‌های جدید و نمایش‌‌های هنری را تماشا کنند. این سالن‌‌ها ۲۴ ساعته باز هستند و به تجهیزات صوتی و تصویری بالایی مجهز شده‌اند.

این فرودگاه یک سرسره هیجان انگیز نیز دارد که در ترمینال شماره ۳ فرودگاه واقع شده و به رفع خستگی و کسالت مسافران کمک زیادی می‌کند.

یکی از بهترین تفریحات موجود در این فرودگاه، امتحان کردن غذاهای محلی یا اصیل است. در ترمینال شماره ۳ فرودگاه چانگی، غذاهایی سرو می‌شود که مخصوص این سرزمین است. کسانی که علاقمند به تفریحات غذایی و امتحان کردن خوراکی‌های مختلف هستند می‌توانند از این تجربه دلنشین در فرودگاه چانگی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز