راهنمای اخذ ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سنگاپور به عنوان یکی از مدرن‌ترین کشورهای آسیا، سالانه میزبان بسیاری از شهروندان خارجی است که با اهداف گردشگری، تجاری و بعضا تحصیلی به آن سفر می‌کنند. در حال حاضر سنگاپور در ایران دارای سفارت نیست و ایرانیان نمی‌توانند از ویزای توریستی فرودگاهی سنگاپور استفاده کنند؛ بنابراین گردشگران بهتر است 30 روز قبل از سفر خود به سنگاپور از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر یا از طریق کنسول‌گری‌های کشورهای همسایه برای دریافت ویزای سنگاپور درخواست دهند.

در این گزارش، مدارک و هزینه‌های لازم برای اخذ ویزای سنگاپور و دلایل ریجکتی یا رد شدن آن بررسی شده است.

چه زمانی باید برای ویزای سنگاپور درخواست دهیم؟

به طور معمول پروسه صدور ویزای سنگاپور بین چهار تا 10 روز کاری زمان می‌برد و گردشگران می‌توانند تا 10 روز قبل از سفر برای تهیه ویزای سنگاپور درخواست دهند. از آن‌جایی که ممکن است آماده کردن مدارک و بررسی پرونده توسط سفارت کمی زمان ببرد، گردشگران و افرادی که با اهداف مختلف به سنگاپور سفر می‌کنند، بهتر است 30 روز قبل از تاریخ سفر خود برای دریافت ویزا اقدام کنند.

چگونه برای دریافت ویزای سنگاپور اقدام کنیم؟

متقاضیان ویزای سنگاپور بهتر است توجه داشته باشند که کشور سنگاپور در ایران دارای نماینده یا سفارت نیست، پس اگر فردی قصد دارد به صورت حضوری برای اخذ ویزای سنگاپور درخواست دهد، لازم است که به سفارت سنگاپور در کشورهای همسایه مراجعه کند.

در روش دوم، شهروندان ایرانی باید قبل از سفر به سنگاپور، به صورت الکترونیکی برای اخذ ویزای سنگاپور درخواست دهند. روند درخواست ویزای سنگاپور بسیار آسان است و افراد می‌توانند با مراجعه به وبسایت سفارت سنگاپور به آدرس Singaporevisaonline.sg در اسرع وقت درخواست ویزای سنگاپور خود را ثبت کنند. از آن‌جایی که فرم مربوط به درخواست ویزای سنگاپور باید به زبان انگلیسی تکمیل شود، ممکن است برخی از افراد اطلاعات صحیح راجع به برخی قسمت‌ها نداشته باشند و آن را خالی رها کنند؛ غافل از آنکه خالی گذاشتن هر بخش از فیلدهای فرم درخواست ویزای سنگاپور، احتمال ریجکتی ویزا را افزایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

ویزای سنگاپور-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سنگاپور

برای دریافت ویزای سنگاپور به مدارکی از قبیل اسکن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، عکس پرسنلی، فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور، رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا، واچر هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما مطابق با تاریخ سفر نیاز است. برای دریافت ویزای سنگاپور برخلاف ویزای توریستی کشورهای دیگر، نیازی به ارائه ضمانت بانکی، گردش حساب یا تمکن مالی نبوده و تنها ارائه مدارک فوق کفایت می‌کند.

ویزای سنگاپور-کاماپرس

هزینه دریافت ویزای سنگاپور

هزینه ویزای دو بار ورود سنگاپور در سال 1402، 85 دلار است و افراد می‌توانند به وسیله آن دو بار به کشور سنگاپور سفر کنند و به مدت یک ماه در آن اقامت داشته باشند. ویزای سنگاپور از زمان صدور، دارای 60 روز اعتبار است و افراد پس از صدور آن به مدت دو ماه فرصت دارند که به سنگاپور سفر کنند. دارندگان ویزای دو بار ورود سنگاپور می‌توانند در مدت زمان باقی مانده از اعتبار ویزا از سنگاپور خارج شوند و دوباره به واسطه همان ویزا به آن بازگردند.

دلایل ریجکتی ویزای سنگاپور

از آن‌جایی که سنگاپور به ورود پناهندگان حساسیت بسیار بالایی دارد، در صورتی که احساس کند صاحب ویزا قصد دارد بدون اجازه در این کشور سکونت کند، به او اجازه ورود نمی‌دهد؛ بنابراین بهتر است افراد با ارائه مدارکی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما و ارائه صحیح برنامه سفر، رضایت افسران صادرکننده ویزا را جلب کنند.

عوامل دیگری همچون قرار داشتن در لیست سیاه کشور سنگاپور به دلیل تخلف در سفرهای قبلی به این کشور، شفاف نبودن هدف از سفر به سنگاپور، ارائه مدرک جعلی برای رزرو هتل و نداشتن بلیط برگشت از سنگاپور موجب ریجکتی درخواست ویزای سنگاپور می‌شود.

ویزای سنگاپور -کاماپرس

سریع­ ترین راه دریافت ویزای سنگاپور

یکی از سریع‌ترین روش‌های دریافت ویزای سنگاپور، به ثبت رساندن درخواست اخذ این ویزا از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون «قاره پیما» است. متقاضیان ویزای سنگاپور می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین درخواست ویزای سنگاپور را ثبت کنند.

در روش حضوری، افراد ضمن تکمیل فرم درخواست ویزای سنگاپور، مدارک لازم را به کارشناسان این مجموعه تحویل می‌دهند و منتظر صدور ویزای خود می‌مانند.

در روش آنلاین، افراد می‌توانند از طریق وبسایت، ایمیل یا واتساپ قاره پیما، مدارک خواسته شده و هزینه‌های لازم را پرداخت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ویزای سنگاپور را دریافت کنند.

ویزای سنگاپور-کاماپرس

مجموعه قاره پیما با داشتن کارشناسان ماهر در زمینه دریافت ویزای کشورها، از صفر تا صد تکمیل فرم، جمع‌آوری مدارک و پیگیری صدور ویزای سنگاپور متقاضیان را به عهده می‌گیرد. کارشناسان این مجموعه پس از صدور ویزای الکترونیکی سنگاپور، فایل پی دی اف این ویزا را از طریق راه‌های ارتباطی در اختیار افراد قرار می‌دهند و مسافران می‌توانند با پرینت گرفتن ویزا، آن را در سفر همراه با خود ببرند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از خدمات متنوع مجموعه قاره پیما می­توانند به وبسایت آن به آدرس www.gharepeyma.com مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن 02191028292  با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز