عرضه اولیه سهام یک شرکت نیروگاهی چهارشنبه این هفته در بورس

ژیوار

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی بورس چهارشنبه هفته جاری اول مردادماه شاهد عرضه اولیه شرکت تولید نیروی برق آبادان خواهیم بود.

به گزارش کاماپرس اخبار و اطلاعیه های مرتبط با عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس و فرابورس معمولا روزهای یکشنبه یا دوشنبه اطلاع رسانی می شود اما پیش از صدور اطلاعیه رسمی بورس و فرابورس نیز اخباری از عرضه اولیه در کانال ها و شبکه های اجتماعی بورسی منتشر می شود که معمولا مقرون به حقیقت است.

بر اساس اعلام کانال بورسی عرضه اولیه، چهارشنبه این هفته شاهد عرضه سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد ( آبادا ) خواهیم بود.

بنا به اعلام این کانال بورسی، عرضه 12درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا  در روز چهارشنبه این هفته، در بازار دوم بورس تهران قطعی شده است.

آغاز دومین ماه تابستان بورس با عرضه سهام یک نیروگاه

دریان سفر امید

شرکت تولید نیروی برق آبادان روز گذشته در حال تکمیل اطلاعات ارسالی خود بر روی سامانه کدال بوده و به نظر می رسد مراحل نهایی عرضه سهام این شرکت طی شده و آماده عرضه شده باشد. بر این اساس به نظر می رسد مردادماه بازار سرمایه با یک عرضه اولیه نیروگاهی در بورس آغاز خواهد شد.

مشخصات عرضه :

تاریخ عرضه: چهارشنبه ۱ مردادماه

 تعداد کل عرضه: ۳۰۰ میلیون سهم

 حداکثر سهمیه قابل تخصیص به هر کد: ۲۰۰ سهم

 کف قیمت: ۱۴،۷۰۰ ﷼

 سقف قیمت: ۱۵،۵۰۰﷼

 حداکثر نقدینگی مورد نیاز: ۳۱۰ هزار تومان

در صورت شرکت ۴.۵ میلیون کد بورسی در این عرضه، به هر کد ۶۶ سهم به قیمت تقریبی ۱۰۲،۰۰۰ تومان تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است این شرکت در گروه برق و نیروگاهی، با سرمایه 2500 میلیارد ریال قرار دارد.

نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان با ظرفیت تولید813/6 مگاوات است که شامل ۴ واحد گازی۱۲۳٫۴مگاواتی مدل FREM 9000 ساخت توگا و ۲ واحد بخار۱۶۰مگاواتی مدل Siemens-EC است.

گروه انرژی توسعه تدبیر، شرکت توسعه حفاری تدبیر، گروه اقتصاد مفید، شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا ، شرکت مهندسی ری نیرو از جمله سهامداران این شرکت به شمار می روند.

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه سهام یک شرکت نیروگاهی چهارشنبه این هفته در بورس

  1. Sajjad گفته:

    باسلام لطفا صندوق حامی کارگزاری مفید رو اموزش بدین که چگونه فعالش کنیم تا پولهایی که برای چند ماه تو قدرت خریدمون میمونه حداقل یه سودی بهش تعلق بگیره ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز