کاهش ارزش سهام عدالت

تور لحظه آخری-کاماپرس

روند افزایش سهام عدالت سرانجام معکوس شد و مالکان این سهام که به افزایش روزانه ارزش سهام خود عادت کرده بودند نیز با واقعیت های بازار پرریسک بورس آشنا شدند.

به گزارش کاماپرس، در پی نزولی شدن شاخص بورس سهامداران عدالت نیز طعم کاهش ارزش سهام خود را چشیدند و افرادی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند از این پس با احتیاط بیشتر به دارایی خود نظر خواهند کرد.

شاید برای بسیاری از سهامداران عدالت با توجه به مقطعی که وارد بورس شده اند و اغلب جزو تازه کاران بازار سرمایه هستند این تصور به وجود آمده بود سهام عدالت برای آنها یک دارایی همواره رو به افزایش است اما روند نزولی بورس طی روزهای اخیر واقعیت های این بازار را به آنها نشان داد.

کاهش ارزش بیش از 700 هزار تومانی سهام عدالت در یک روز

بنا به اعلام تسنیم در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

راز آسمان پایتخت

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات شنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی شنبه تهیه شده است آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام‌عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه 28 تیر ارزش سهام عدالتشان به 18 میلیون و 474 هزار و 944 تومان رسیده است.

در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 19 میلیون و 184 هزار و 457 تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات نخستین روز هفته  709 هزار و 513 تومان از ارزش این سهام کاسته شده است.

درحالی ارزش سهام‌عدالت در معاملات روز شنبه نزولی شد که طی هفته های اخیر شاهد روندی صعودی در ارزش این سهام بودیم. از زمان تخصیص سهام عدالت تاکنون ارزش این سهام نسبت به ارزش اسمی، حدود 35 برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “کاهش ارزش سهام عدالت

  1. سعید گفته:

    الا تبارکلا سهام عدالتی که نتونی خرید و فروش کنی و فقط یه سری ارقام و مبالغ روز به روز جا به جا میشن و صاحبش اجازه ی هیچ دخل و تصرفی توش نداره بهتره ارزشش صفر بشه این همه دفتر دستک بازی جمع شه بره

  2. بهرام گفته:

    وقتی اعلام کردین 30 درصد اولو میشه فروخت تعدادی مردم رفتن فروختن یک تعداد کمی پول براشون واریز شدوبرا اکثر فروشندگان پول واریز نشد حالا گفتن 30درصد دیگ میشه فروخت ِشما اول پول اون بنده خداهای ک 30 درصد اولو فروختنو واریز کنید بعد بگید سی درصد دیگ قابل فروشه.مردم مسخره شما شدن بخدا تو این وضع اقتصادی تو این بلاتکلیفی تو این جنگ تو این تحریم این کارا چیه چرا رو زخم ما نمک میپاشید بخدا دیگ بسمونه این همه درس خوندیم شدیم حمال ساختمون حداقل تو این زمینه سهام روراست باشید ب وعده ای ک دولت داده عمل کنی د مسئولین بخدا ما با این همه مشکل گرونی بیکاری بدبختی داریم میسوزیمو میسازیم واقعا مردم نیاز دارن ب این پول اگ واقعا راسته و سهامی وجود داره ی کاری کنید برااین سهام ک پولش ب فروشندگان برسه ِامیدوارم ی مسثول سهام عدالت بخونه و بشنوه درددول ی جوونو

  3. احمد گفته:

    بگویید همه دولتها حق کارگران را خوردند این عزیز نگفت چرا برای آخوندهای حوزه کامل دادند و برای سپاهیان و ارتشیان و نیروی انتظامی بازنشسته کامل دادند و فقط دو میلیون کارگر که خانواده شهید و جانباز و اسیر نبودند نصف شد امروز دوران دروغگویی های دهه 60 گذشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز