عجیب ترین قایق های تفریحی 2023

تورهای مسافرتی لحظه آخر

واضح است که خریدن یک قایق تفریحی در توان قشر محدود و خاصی از مردم است، اما برخی از این وسایل نقلیه دریایی رسما به‌عنوان کاخ‌های شناور شناخته شده و هیجان و تعجب را برمی‌انگیزند. کاماپرس در این مطلب به معرفی عجیب ترین قایق های تفریحی ۲۰۲۳ می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

پروژه فاکس

این قایق بادبانی جمع و جور که برای ماجراجویان ثروتمند طراحی شده و حدود ۳۵ متر طول دارد. به ادعای شرکت سازنده، فاکس قرار است نماینده بهترین مهندسی و طراحی داخلی بریتانیا باشد. این قایق تفریحی با ابعاد گسترده می‌تواند تا ۱۰ نفر به علاوه وسایل آن‌ها را در خود جا داده و با طراحی مینیمال و لوکس خود حدود ۱۸.۹ میلیون دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آتلانتیک ۴۷

آتلانتیک ۴۷ به طول ۴۲ متر برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ توسط یک سازنده ایتالیایی به فروش رسید و فضای کافی برای ۱۰ نفر را ارائه می‌دهد. از امکانات آن می‌توان به چهار کابین دو نفره و سوئیت مجلل به سبک کروز، دو استخر و عرشه مخصوص آفتاب گرفتن اشاره کرد.

ایکس-اسپیس

این قایق ترکیبی میان یک کاوشگر و یک قایق تفریحی کلاسیک را ارائه داده و با طول ۴۳ متر فضای اقامت برای ۱۰ مهمان را فراهم می‌کند. از امکانات آن می‌توان به یک سوئیت شیک، دو استخر بزرگ و پنج عرشه کاربردی اشاره کرد.

ماوریک

این کشتی ۴۴ متری در سال ۲۰۲۱ برای گشت و گذار در دریای مدیترانه به یک علاقمند باتجربه و ثروتمند فروخته شد. با قیمت نجومی ۳۰.۵ میلیون دلار، ماوریک از حداکثر ۱۳ مهمان را در هفت اتاق مجلل خود میزبانی کرده و همچنین ویژگی‌های برجسته‌ای مانند استخر وسیع، چند عرشه گسترده، باشگاه ورزشی، سونا و مرکز غواصی را ارائه می‌دهد.

پروژه ۴۰۶

یک شرکت کشتی‌سازی هلندی تمام تلاش و خلاقیت خود را در پروژه ۴۰۶ به طول ۵۲ متر ارائه داد. این کشتی تفریحی که پس از تکمیل در سال جاری، به‌عنوان بزرگترین قایق تفریحی اسپورت لوکس جهان شناخته می‌شود، امکاناتی مانند عرشه مخصوص تماشا، کابین ماهیگیری، امکانات ویژه صید ماهی و اتاق‌های لوکس را شامل می‌شود.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز