ضرر عجیب و غریب ایلان ماسک در عرض دو هفته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اخیرا سهام تسلا حدود ۲۳ درصد معادل ۴۱ میلیارد دلار کاهش یافت و ضربه بزرگی به ثروت خالص ایلان ماسک وارد کرد. البته قیمت سهام تسلا تنها ضرر بزرگ ماسک در سال جاری نیست، بلکه از زمان خریداری توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار ارزش این پلتفرم که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود به ۴ میلیارد دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، ایلان ماسک در زمینه تجارت کارنامه درخشانی دارد اما به دنبال فعالیت‌های چندگانه وی و عدم تمرکز روی یک حرفه، جریان موفقیت‌های وی اخیرا تا حد زیادی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

او در طی یک تماس با سرمایه‌گذاران تسلا به ریسک‌های ناشی از تولید سایبرتراک اعتراف کرد و در ادامه افزود که این شرکت احتمالا تا سال ۲۰۲۵ به هدف تولید سالانه یک چهارم میلیون خودرو نخواهد رسید و نیازهای یک میلیون مشتری را برآورده نخواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

به طور کلی، این شرکت ۲۳ میلیارد دلار درآمد سه ماهه داشت که این رقم ۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت اما کمتر از انتظار ۲۴.۱ میلیارد دلاری تحلیلگران بود.

ضربه دیگر علیه تسلا این است که رشد فروش خودروهای برقی در سراسر صنعت در حال کند شدن است، که اهداف جاه طلبانه ماسک را بیش از پیش چالش برانگیز می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌های خودروسازی درگیر جنگ بر سر قیمت‌ها و رقابت با خودروهای بنزینی هستند که کاهش سود چشمگیر آن‌ها را به دنبال داشته است.

البته از لحاظ ثروت خالص، ماسک همچنان بسیار جلوتر از دومین فرد ثروتمند جهان، برنارد آرنو، است اما مجموعه تصمیمات بحث‌برانگیز وی، به‌خصوص در رابطه با ایکس را نمی‌توان نادیده گرفت.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز