پروژه جدید ایلان ماسک سروصدا به پا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، پیشنهاد کرد مشکل توسعه راه آهن مرکز شهر به ارزش ۸.۲ میلیارد دلار را تنها با یک درصد هزینه حل کند‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این سرمایه‌دار که همچنین مدیرعامل بورینگ به شمار می‌رود، روز شنبه، شرکت خود را به عنوان کلیدی برای آینده حمل و نقل زیرزمینی در مرکز شهر سانفرانسیسکو معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان این شهر پیش از این هزینه احداث یک تونل ریلی برای اتصال ایستگاه مرکز شهر را حدود ۸.۲ میلیارد دلار تخمین زده و دلیل آن را تورم و گسترش جدول زمانی پروژه اعلام کرده بودند.

راز آسمان پایتخت

ماسک در واکنش به این خبر در ایکس (توییتر سابق) نوشت : «این پروژه قرار است تا ابد طول بکشد و به شدت به مالیات دهندگان آسیب خواهند رساند!» ماسک در ادامه سخنان روز شنبه، به توانایی و مقرون به صرفه بودن شرکت تونل سازی خود نیز اشاره کرد و در ادامه افزود: «بورینگ می‌تواند این مشکل را با یک درصد از این هزینه حل کند.»

هدف این شرکت حل ترافیک با سیستم‌های تونل زیرزمینی یا حلقه‌هایی است که امکان حمل و نقل سریع نقطه به نقطه را فراهم می‌کند. بورینگ در حال حاضر سه پروژه را تکمیل کرده و قرار است ازدحام شهری را کاهش دهد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز