شرایط فروش اقساطی کوییک

کوییک یکی از خودروهای پرفروش سایپا و یکی از بهترین خودروهای تولید داخل در رده قیمتی خودش است و فروش اقساطی کوییک، یکی از طرح‌های پرطرفدار فروش اقساطی خودرو در ایران است. این طرح به دلیل قیمت مناسب این خودرو نسبت به طراحی و امکانات آن مورد استقبال قرار گرفته است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی کوییک  پرداخته است.

چرا کوییک؟

کوییک یک خودروی خوش قیمت در بازار ایران است. این خودرو از طراحی خوبی نسبت به خودروهای هم رده برخوردار است و همین موضوع کوییک را به یک خودروی جوان پسند تبدیل کرده است. این خودرو شبیه‌ترین خودرو به دیگر محصول سایپا یعنی ساینا است. تنها تفاوت عمده از نظر ظاهری، اسپورت‌تر بودن کوییک است.

کوییک می‌تواند خودروی خانواده نیز لقب گیرد؛ چراکه از نظر بزرگی از خودروهای هم رده خود مانند206 و تیبا2 بهتر و جادارتر است؛ به همین دلیل خودروی هاچ بک بهتری برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت محسوب می‌شود. به­ویژه اینکه در سفر می‌تواند راحتی بیشتری را برای افراد ردیف عقب به ارمغان بیاورد.
تنوع تیپ‌های کوییک نیز بسیار بالاست. این خودرو تا به امروز در 11 تیپ به بازار عرضه شده است. برخی از تیپ‌های کوییک دارای دنده اتوماتیک نیز هستند. موتور این خودرو از نوع موتور ساینا و تیبا است و همین موضوع سبب می‌شود که پیداکردن سرویسکار برای این خودرو آسانتر و ارزانتر باشد.

کوییک آنچنان پرطرفدار شده که امروزه سایپا نمونه‌های فیس لیفت آن را نیز تولید کرده است. برای نمونه خودروی جدید کوییک از نظر ظاهری و رنگ بندی بسیار متفاوت و اسپورت‌تر است. این در حالیست که سایپا اطلس به عنوان دیگر محصول جدید هاچ بک سایپا نیز به نوعی فیس لیفت شده کوییک است.

راز آسمان پایتخت

فروش اقساطی کوییک برای چه کسانی مناسب است؟

به دلیل مناسب بودن قیمت خرید این خودرو، فروش اقساطی کوییک برای عموم مردم و به­ویژه اقشار کم درآمد مناسب خواهد بود. برای نمونه کارمندان، افرادی که حقوق ثابت دارند و اقشار با درآمد پایین نیز می‌توانند از طریق طرح فروش اقساطی کوییک صاحب خودرو شوند.

این افراد با پرداخت مبلغ دلخواه به عنوان پیش پرداخت می‌توانند صاحب خودرو شده و سپس اقساط آن را بر اساس بودجه خود و میزان ماهانه تعیین شده پرداخت کنند. تعیین پیش پرداخت و اقساط بر اساس شرایط درآمدی مشتری خواهد بود. جوانان نیز می‌توانند مشتری طرح فروش اقساطی کوییک باشند. این خودرو می‌تواند به عنوان خودروی اول قشر جوان که به تازگی پا به دنیای کسب و کار گذاشته‌اند، مناسب باشد.

فروش آسان و  اقساطی کوییک در تهران و سایر استان‌ها

علاقه­مندان به استفاده از طرح فروش اقساطی کوییک در تمام نقاط ایران می‌توانند برای خرید این محصول سایپا اقدام کنند. برای خرید اقساطی انواع خودرو در شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات در تهران، فقط نیاز به یک بار مراجعه حضوری است و به همین دلیل ساکنان سایر استان‌ها و شهرها نیز می‌توانند بخشی از کارها و ارسال مدارک را به صورت مجازی انجام داده و فقط یک بار در دفتر شرکت ارائه دهنده فروش اقساطی برای امضای قرارداد، تحویل چک‌ها و دریافت خودرو حاضر شوند.

مزایای خرید اقساطی کوییک

اصلی‌ترین مزیت طرح فروش اقساطی کوییک، منعطف بودن این طرح است. معمولا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو تلاش می‌کنند که خودرو را به بهترین قیمت بازار به مشتری عرضه کنند. این شرکت‌ها میزان پیش پرداخت و اقساط را بر اساس وضعیت مالی و درخواست مشتری تنظیم می‌کنند.

تحویل خودرو در این شرکت‌ها معمولا یک ساعته است و حتی پیش از پرداخت پیش پرداخت نیز مشتری صاحب ماشین محسوب می‌شود و پیش پرداخت پس از تحویل خودرو به حساب شرکت واریز می‌شود. در صورتی که مشتری به تعداد کافی برگ چک صیادی نداشته باشد، می‌تواند از چک‌های سایر اشخاص نیز استفاده کند.

معمولا انواع مدل کوییک مانند کوییک آر، کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک اس در این شرکت‌ها آماده واگذاری است.

خرید اقساطی خودرو در «آرشا خودرو»

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر شده است.

آرشا خودرو شرایط فروش اقساطی کوییک را نیز فراهم کرده که علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز