شرایط خرید اقساطی سماور برقی + 5 مدل پرطرفدار

4-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوشیدن چای یکی از برنامه‌های حذف نشدنی از دورهمی‌ها و روزمرگی خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. با وجود سماور برقی، کاربران می‌توانند با خیالی آسوده‌تر، از مهمانان خود پذیرایی کنند. سرعت به جوش آمدن آب در این محصول نسبت به سماور گازی بالاتر است. در خرید این محصول، علاوه بر نمای ظاهری، بهتر است به گنجایش دستگاه، امکانات جانبی، ایمنی و توان محصول نیز توجه داشت.

سامانه دیجی شهر، در راستای خرید این محصول، در کنار کاربران قرار دارد و گزینه خرید اقساطی با شرایط آسان را برای کاربران فراهم کرده است. با درخواست وام از این سامانه، می‌توان تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کرد. چنانچه کاربران مبلغی بین 10 تا 60 میلیون تومان احتیاج داشته‌باشند، تنها نیاز به ارائه یک چک صیادی به همراه مدارک شناسایی دارند. بازپرداخت وام‌ها 12 تا 24 ماهه و سود در نظر گرفته برای آن 23 درصد است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 مدل سماور برقی به همراه بررسی شرایط خرید اقساطی آن‌ها می‌پردازد.

سماور برقی بیم مدل 2030S

این مدل سماور برقی با قیمت حدودی 19 میلیون و 500 هزار تومان، از محبوب‌ترین محصولات در هنگام تهیه این گزارش است. ظرفیت حدودی کتری از جنس استیل، حدود 3 لیتر عنوان شده و از این رو مناسب استفاده روزمره و دورهمی‌ها است؛ در کنار سماور، یک قوری یک لیتری نیز وجود دارد. بهترین گزینه برای خرید این محصول در حال حاضر، درخواست وام 20 میلیون تومانی است. با این اوصاف، اقساط ماهانه 940 هزار تومان و به مدت 12 ماه خواهد بود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

سماور برقی پلان مدل 6060

این مدل سماور برقی با قیمت حدودی 15 میلیون و 645 هزار تومان، در رنگ استیل عرضه می‌شود. این محصول با ظرفیت 5 لیتری، مناسب خانواده‌هایی است که طرفدار پر و پاقرص چای هستند. ترموستات هیدرولیک بکار رفته در این محصول، علاوه بر داغ نگه داشتن آب جوش، ایمنی دستگاه را بالا می‌برد. پیشنهاد درخواست وام 15 میلیون تومانی برای تهیه این محصول می‌تواند معقولانه باشد. با این حساب، پرداخت اقساط ماهانه 1 میلیون و 411 هزار تومان به مدت 12 ماه خواهد بود.

2-کاماپرس

سماور برقی کرکماز مدل A843-02

این مدل سماور برقی کرکماز با قیمت حدودی 10 میلیون و 500 هزار تومان، یکی از محصولات بروز با نمای جذاب و رنگ رزگلد است. این محصول ترک با بدنه تمام استیل ضد زنگ، ظرفیت حدود 3.5 لیتری داشته و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. آب جوش داخل محفظه کتری، قابلیت گرم نگهداشتن دارد. در بحث خرید این محصول، دریافت وام 10 میلیون تومانی می‌تواند راهگشا باشد. در این صورت کاربران تنها با پرداخت 940 هزار تومان به صورت ماهانه، طی 12 ماه این وام را تسویه می‌کنند.

3-کاماپرس

سماور برقی پلان مدل 8010

این مدل سماور برقی با حدود قیمت 13 میلیون تومان با ظرفیت 5 لیتری، به راحتی می‌تواند از پس مهمانی‌های بزرگ و نیاز خانواده‌های پرجمعیت و چای‌خور بر بیاید. استیل بکار رفته در بدنه این محصول ضد زنگ است و می‌تواند سالیان سال نیاز خانواده‌ها را برطرف کند. برای خرید این محصول می‌توان وامی با همین مبلغ درخواست داد. اقساط ماهانه 1 میلیون و 222 هزار تومان و به مدت 12 ماه ادامه‌دار خواهد بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الوقسطیدومینو کالادیجی شهر
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز