بهترین ست کتری و قوری زیر ۱ میلیون در بازار

The image of a woman using a teapot and a kettle-کاماپرس

چای به عنوان نوشیدنی ملی، اهمیت زیادی بین ایرانیان دارد. در فرآیند دم‌کردن چای، ست کتری و قوری به خوبی توانسته در رقابت با سماورهای قدیمی، نظر کاربران را به خود جلب کند. بسیاری از کابران برای استفاده این محصول در منزل، ویلاهای خارج از شهر و یا ادارات و مجموعه‌های خصوصی همواره به دنبال اجناس با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. با صرف هزینه معقول و کمتر از یک میلیون تومان نیز می‌توان ست کتری و قوری معمولی یا شیردار با کیفیت را تهیه کرد. در خرید این محصول ابتدا بهتر است به جنس بدنه کتری و قوری توجه داشت و پس از آن وزن و سبکی را در نظر گرفت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین ست کتری و قوری زیر 1 میلیون تومان در بازار با جستجو در سایت‌های اینترنتی می‌پردارد.

ست کتری و قوری کی اند تی کد 003

این ست کتری و قوری شامل کتری استیل ضدزنگ و قوری چینی باکیفیت است و حدود 1 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول باکیفیت، دارای کتری با وزن 1200 گرم و ظرفیت 5 لیتر است؛ از این رو برای خانواده‌های پرجمعیت یا طرفدار چای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. جنس دسته‌ کتری از باکالیت نسوز طراحی شده و عایق حرارت است. کفه این کتری از جنس دایکاست چدنی ساخته شده که باعث پخش حرارت یکسان می‌شود و این امر طول عمر کتری را زیادتر می‌کند.

ست کتری و قوری کی اند تی کد 003-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ست کتری و قوری کی اند تی کد 1023

این ست کتری و قوری حدود 980 هزارتومان قیمت دارد. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ و دسته کتری باکالیت است و در کنار آن ویژگی مات بودن بدنه، باعث جلوگیری از ایجاد لکه روی آن می‌شود؛ به دنبال این ویژگی، کاربران نسبت به مقاومت بالای بدنه این محصول ابراز رضایت کرده‌اند. وزن حدودی کتری 1.1 کیلوگرم و ظرفیت مخزن کتری آن حدود 6 لیتر است.

ست کتری و قوری کی اند تی کد 1023-کاماپرس

 ست کتری و قوری تیمکس مدل شعله مستقیم

این مدل ست کتری و قوری تیمکس با بدنه‌ای از جنس پیرکس، قیمتی حدود 780 هزارتومان دارد. دسته‌های این محصول از جنس پلاستیک است و کتری و قوری آن به ترتیب 1.5 و 0.7 لیتر گنجایش دارند. در این مدل، تفاله‌گیری هم برای راحتی بیشتر، همراه محصول وجود دارد. وزن کتری 400 گرم است و بدین ترتیب مناسب افراد سالمند یا کاربرانی است که به دنبال گزینه سبکی در میان ست قوری و کتری هستند.

 ست کتری و قوری تیمکس مدل شعله مستقیم-کاماپرس

ست کتری و قوری تایسیز قاب کد TS06

این ست کتری و قوری با طراحی ساده و در عین حال زیبای خود، حدود 690 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این محصول در عین حال که 6 لیتر گنجایش آب دارد، با 750 گرم وزن، سبک محسوب می‌شود و کاربران از حمل آسان آن ابراز رضایت دارند. جنس بدنه کتری از آلومینیوم مقاوم ساخته شده و دسته‌های آن از جنس باکالیت نسوز طراحی شده‌ است.

ست کتری و قوری تایسیز قاب کد TS06-کاماپرس

ست کتری و قوری مدل چینی کد 315

این ست کتری و قوری با قیمت حدودی 610 هزارتومان به رنگ طلایی، نمای زیبایی به فضای آشپزخانه می‌دهد. جنس قوری و کتری از چینی باکیفیتی ساخته شده و دسته آن از جنس باکالیت است. این محصول با وزن حدودی یک کیلوگرم، گنجایش حداکثری قوری 800 میلی لیتر و کتری 2.5 لیتر دارد. این ست کتری و قوری دارای قابلیت قرارگیری روی شعله مستقیم گاز است.

ست کتری و قوری مدل چینی کد 315-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز