۵ موکاپات خاص و متفاوت برای عاشقان قهوه

The-image-of-a-woman-who-is-pouring-coffee-with-a-coffee-pot-کاماپرس

موکاپات راه نجات طرفداران قهوه محسوب می‌شود؛ دستگاهی که در عین کارایی بالا، قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به دستگاه‌های قهوه‌ساز حرفه‌ای دارد، فضای کمتری اشغال می‌کند و حتی قابلیت استفاده در سفر و محل کار را نیز دارد. کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود، به انتخاب موکاپات با ظرفیت‌های یک تا شش فنجان بپردازد. برای دوام بیشتر موکاپات بهتر است با آب خالی شسته‌شده و از قراردادن آن در ماشین ظرفشویی خودداری شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی ویژگی 5 مدل موکاپات با شکل خاص و متفاوت می‌پردازد.

موکاپات السی مدل Pulcina Espresso

این مدل موکاپات ایتالیایی هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 13 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شود. ظاهر این محصول با رنگ قرمز و مشکی، آن را به دستگاهی خاص تبدیل کرده‌است.ست. این دستگاه با بدنه از جنس آلومینیوم کیفیت مورد قبولی دارد و از مقاومت خوبی برخوردار است. این دستگاه گنجایش شش فنجان قهوه را دارد و برای عصرانه‌های خانوادگی گزینه مناسبی است. این موکاپات با فشاری به میزان Psi 9 می‌تواند قهوه باکیفیتی به کاربر ارائه دهد و طعم و عطر قهوه به خوبی حفظ شود.

موکاپات السی مدل Pulcina Espresso-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

موکاپات بیالتی مدل Mini Express Induction

این مدل موکاپات حدود 4 میلیون و 600 هزارتومان قیمت دارد. وجه تمایز این دستگاه دو ماگ سرامیکی است که جذابیت آن را بیش از پیش کرده‌است؛ بنابراین دیگر به فنجان جداگانه برای صرف قهوه نیازی نیست.  این موکاپات با بدنه آلومینیومی، دارای صفحه نگهدارنده قهوه است و در سریع‌ترین زمان ممکن قهوه کاربر را آماده می‌کند. دسته پلاستیکی نیز در این دستگاه تعبیه شده تا بتوان به راحتی آن را از روی شعله برداشت.

موکاپات بیالتی مدل Mini Express Induction-کاماپرس

موکاپات بیالتی مدل ALPINA

این مدل موکاپات با قیمت حدودی 2 میلیون و 850 هزارتومان با رنگ سبز تیره خود توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌است. جنس بدنه و درب این دستگاه، آلومینیوم با گرید غذایی است و برای سلامتی هیچ‌گونه ضرری ندارد؛ همچنین جنس دسته آن از باکالیت مرغوب است و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. این محصول 130 میلی لیتر گنجایش داشته و می‌توان از آن برای آماده‌سازی سه فنجان قهوه در هر نوبت استفاده کرد.

موکاپات بیالتی مدل ALPINA-کاماپرس

موکاپات مرسانا مدل 2 کاپ استیل

قیمت حدودی این مدل موکاپات 440 هزارتومان گزارش شده‌است. این دستگاه با ظرفیت 100 میلی لیتری  2 فنجان قهوه را در هر نوبت آماده می‌کند. جنس بدنه این محصول استیل ضدزنگ است و می‌توان برای چندین سال روی آن حساب باز کرد. دستگیره این دستگاه نیز با جنس باکالیت در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد و گرما را انتقال نمی‌دهد؛ بنابراین می‌توان بدون استفاده از دستگیره دستگاه را از روی اجاق گاز جابجا کرد.موکاپات مرسانا مدل 2 کاپ استیل-کاماپرس موکاپات آر اچ مدل LUX-2C

قیمت این مدل موکاپات حدود 350 هزارتومان برآورد می‌شود. جنس بدنه این دستگاه فلزی و درب آن پلاستیک است و گنجایش دو فنجان قهوه را دارد. این محصول در دو رنگ قهوه‌ای و زیتونی ظاهر جذابی دارد، از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و با برخورداری از قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای هدیه دادن و حتی مصرف شخصی محسوب می‌شود.

موکاپات آر اچ مدل LUX-2C-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز