شتاب حیرت آور مازراتی در اتوبان های آلمان (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مازراتی ام سی 20 از آن خودروهایی است که برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به زمان زیادی احتیاج ندارد و فقط 3.2 ثانیه طول می کشد تا از حالت سکون به چنین سرعتی دست یابد. این خودرو مهیج که از بدنه ای فیبرکربنی بهره می برد 621 اسب بخار قدرت دارد و تجربه رانندگی با یک ماشین مسابقه ای را در اختیارتان می گذارد. این ابرخودرو لوکس ایتالیایی نیز مانند همتایانش از کمپانی های فراری و لامبورگینی از طراحی زیبایی بهره می برد و نظرها را به سوی خودش جلب می کند. در ادامه ویدیوی تماشا می کنید که قدرت نمایی مازراتی ام سی 20 را در یکی از اتوبان های آلمان به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مازراتی ام سی 20 در دو مدل کوپه و چلو اسپایدر (Cielo Spyder) به بازار عرضه می شود که هر دو مدل به یک موتور شش سیلندر دو توربوشارژی به اسم نتونو (Nettuno) مجهز هستند که 621 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور به یک سیستم احتراقی منحصر به فرد مجهز است که از ماشین های مسابقات فرمول 1 عاریت گرفته شده و در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته قرار می گیرد.

مازراتی ام سی 20  علاوه بر شتاب بی نظیر، از هندلینگی بسیار تیز و فرز بهره می برد که آن هم بی شباهت به ماشین های مسابقه ای نیست، سیستم تعلیق تطبیقی نیز باعث می شود این خودرو بسیار نرم باشد و ناهمواری های مسیر را به راحتی پشت سر بگذارد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مازراتی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز