سود بورس بازار پیشگوها و رمالان بورسی را داغ کرد!

شاید برایتان جالب باشد که برخی سهامدارن در بازار سرمایه برای خرید و فروش سهم های خود دست به دامان رمال ها و فالگیرها می شوند.

به گزارش کاماپرس، صعودی شدن شاخص ها در بورس و سودهای چشمگیر برخی سهام ها طی دو سه ماه گذشته فقط به نفع سهامداران نبوده و فالگیرها، پیشگوها و رمال ها هم از این بازار پرنوسان سود خوبی نصیبشان شده است.
اگر سری به صفحه های اینستاگرام یا برخی کانال های تلگرام بزنید تبلیغات متعددی از فالگیرها و پیشگوها می بینید که به شما اطمینان می دهند که هر نوع فالی با هر نیتی برایتان می گیرند و از آینده اطلاعات خوبی به شما می دهند، آنها به سوالات شما درباره خرید یا فروش سهامتان هم پاسخ می دهند و درستی جواب آنها را هم تضمین می کنند.
یکی از اینفلوئنسرهای فالگیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که 27 هزار دنبال کننده دارد در پروفایل خود نوشته «کاملا باتجربه و ۱۰۰درصد تضمینی»، او می گوید که درچند ماه گذشته مشتری‌های زیادی داشته که می‌خواستن برای گذاشتن پولشون توی بورس فال بگیرند.
این زن فالگیر تنها در هفته گذشته پنج مراجعه‌کننده داشته که از او خواسته‌اند برایشان فال بگیرد و پیشگویی کند حضورشان در بازار سرمایه خوش‌‌اقبالی به همراه دارد یا بداقبالی.
او که به نتیجه فالهایش کاملا اطمینان دارد می گوید: ببین عزیزم برات توضیح دادم اگر فال کامل بگیری با جزئیات برات میگم که چی میشه و تو این جزئیات می‌تونی متوجه شی چه بورسی بخری و بعد هم جواب سوالاتتون رو می‌گیرید. خیالتون راحت.

اطمینان فالگیرها درباره آینده سهم ها

به گزارش دنیای اقتصاد، فالگیر دیگری که در صفحه اینستاگرامش ۹۹ هزار دنبال‌کننده دارد، می گوید که هر نوع فالی می گیرد، او می گوید: اسم‌ سهم‌هایی که می‌خوای بدونی رو میدی بهم، هر کدوم یه نیت. تک‌نیت ۱۵ هزار تومان برات آب می‌‌خوره.
او که به کار خود کاملا اطمینان دارد در پاسخ به سوالات متعدد من می گوید: خیلی‌ها برای کارهای اقتصادی می‌آیند و راضی هم بودند.
رمال دیگری که شعار مهارت ما، اعتبار ماست را بالای صفحه اینستاگرامش نوشته و ۴ هزار دنبال‌کننده دارد، در پاسخ به سوالات من درباره فال گرفتن برای بورس می گوید: صدبار توی پست‌ها توضیح دادم. برای هر نیتی که بکنید. فرقی نداره نیتتون چی باشه. ما فال می‌‌گیریم شق‌القمر که نمی‌خوام بکنم. فال عجیبی هم نیست. شعار ما رو حتما خوندید که نوشتیم مهارت ما اعتبار ماست و توی هایلایت رضایت هم می‌تونید ببینید که مشتریای ما از خدماتمون راضی بودن.

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز