سفر به پایتخت قهوه جهان با تورهای ویژه علاءالدین

سفر به برزیل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان است که با زیبایی‌های طبیعی و جذاب، فستیوال‌ها و کارناوال‌های رنگارنگ و البته خوراکی‌های پرطرفداری مانند قهوه و شکلات سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. علاقمندان ایرانی می‌توانند برای سفر به این کشور به صفحه تور برزیل علاءالدین تراول مراجعه کنند که هر ساله تورهای برزیل را با امکانات مناسب و با برنامه‌های مهیج برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، جالب است بدانید که برزیل بعد از آمریکا بیشترین تعداد فرودگاه را در جهان دارد. رودخانه آمازون و ریورپالته از جاذبه‌های گردشگری بزرگ این کشور هستند که هر ساله عده زیادی از گردشگران برای بازدید این مناطق به برزیل می‌روند.

گذری بر جاذبه‌های طبیعی خیره کننده برزیل

اگر فیلم «ایندیانا جونز 4؛ قلمروی جمجمه بلورین» را دیده باشید، حتما یادتان هست که یکی از نفس‌گیرترین صحنه‌های این فیلم در کنار منظره‌ای بی‌نظیر رخ می‌دهد. آبشارهای ایگواسو یکی از فوق‌العاده‌ترین مناظر طبیعی روی زمین است که باید در صدر لیست هر گردشگری قرار گیرد؛ به خصوص کسانی که به کشورهای برزیل یا آرژانتین سفر می‌کنند. چراکه این مجموعه آبشارها مرزی طبیعی بین این دو کشور ساخته‌اند و گردشگران هر دو سرزمین را مسحور می‌کنند.

در واقع بیش از 275 آبشار مجزا به هم پیوسته‌اند تا مجموعه آبشارهای ایگواسو، شکل یک نعل اسبی پر از آب را به خود گرفته‌اند. در سمت برزیلی ابن آبشارها که غالبا به رنگ سبز و طلایی است، مسیر پیاده‌روی 1.5 کیلومتری بسیار زیبایی وجود دارد که طی کردن این مسیر و راه رفتن از روی لبه آبشارها معمولا بین 1.5 تا 3 ساعت زمان می‌برد؛ پس حتما باید کفش‌های مناسبی به پا داشته باشید.

آبشارهای ایگواسو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تجربه بهترین کارناوال‌ها در بازدید از شهرهای باستانی

علاوه بر جاذبه طبیعی، برزیل یکی از بزرگترین برگزارگنندگان کارناوال‌های عظیم دنیاست که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. یکی از این کارناوال‌ها در شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود که سالانه بیش از نیم میلیون گردشگر خارجی را به خود جذب می‌کند. البته غیر از کارناوال ریو، در بازدید از این شهر جاذبه‌های بسیاری مثل استادیوم فوتبال ماراکانا خودنمایی می‌کند.

بزریل کشوری پر از تنوع رنگ، اقوام و آداب و رسوم است. سائوپائولو هم نماینده‌ای از تنوع رنگ‌ها و آداب و رسوم این سرزمین محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین شهر آمریکای جنوبی هم هست. شهری شلوغ که انواع فرهنگ و آیین در آن جای دارد و احتمالا تنوع طلبان و افرادی که به شادی علاقه دارند، شیفته آن خواهند شد. افرادی که به سرزندگی شبانه، موسیقی زنده و رستوران‌های خوب و پرتنوع علاقه دارند حتما چندین بار به سائوپائولو سفر خواهند کرد. این شهر آمیخته با فرهنگ و هنر است و انواع تئاترهای تجربی و سینماهای هنری متعددی در آن به چشم می‌خورد.

سائوپائولو-کاماپرس

هر منطقه از برزیل پر از شگفتی، جاذبه‌های طبیعی و دست سازه‌های انسانی است که توجه هر گردشگر و مسافری را به خود جلب می‌کند، موارد یاد شده تنها بخشی از جاذبه‌های این کشور پهناور و گسترده محسوب می‌شود.

کشوری ماهر در پخت کباب

از لحاظ خوراکی برزیلی‌ها بیشتر اهل غذاهای کبابی هستند که در مزه دار و کباب کردن انواع گوشت‌ها مهارت خاصی دارند. این کشور انواع پیراشکی‌های خوشمزه را دارد که با نام پاستل شناخته می‌شوند. یکی از لذیذترین پاستل‌ها، دو کئیژو است که داخل آن با گوشت چرخ کرده و مخلفات پر می‌شود. پاستل‌ها به شکل میوه‌ای نیز آماده می‌شوند که این مدل طرفداران خاص خود را دارد.

برزیل یک غذای ملی به نام فیجودا هم دارد؛ نوعی خوراک گوشت که در تمامی مناطق برزیل پرمصرف است و از لوبیا سیاه، تکه‌های گوشت و سایر مخلفات و طعم دهنده‌های مخصوص برزیلی تشکیل می‌شود. از آنجا که برزیل رودها و آبشارهای بزرگی را در خود جای داده، قاعدتا انواع غذاهای دریایی را دارد. همچنین به دلیل وجود جنگل‌های بزرگ و تنوع گونه‌های گیاهی، طبخ انواع غذاهای گیاهی هم در این کشور انجام می‌شود. در کل می‌توان گفت این کشور بزرگ از لحاظ تنوع مزه‌ها و غذاها دارای وسعت عجیبی است و تقریبا برای هر ذائقه‌ای یک خوراکی مخصوص دارد.

فیجودا-کاماپرس

تورهای ویژه علاءالدین برای سفر به برزیل

با این اوصاف شاید فکر سفر به کشور هزار و یک رنگ برزیل در ذهن شما خطور کرده باشد. برای این موضوع فقط باید به سایت علاءالدین تراول بروید و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که درباره مسافرت به این کشور سوالاتی دارید، بهتر است از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

در وبسایت علاءالدین تراول به طور کامل برنامه تور برزیل را توضیح داده شده است. در تور 13 روزه، سفر به شهر سائوپائولو، بازدید از مکان‌های دیدنی این منطقه، رفتن به سواحل شهر ریودوژانیرو، گشت در جزایر اطراف ریو، آبشار فوز دو ایگواسو، بینس آیرس، دیدن رودخانه ریورپالته، رفتن به مزرعه گاچا و … وجود دارد.

پرداخت ورودی برخی مناطق برعهده آژانس علاءالدین است. این مجموعه ساعت‌های آزادی را برای گردشگران در نظر گرفته تا به مناطق مختلف بروند و از آن بازدید کنند. صرف صبحانه در تمامی روزها با این مجموعه است و براساس برنامه در هتل‌های محل اقامت اتفاق خواهد افتاد.

ساحل ریودوژانیرو-کاماپرس

براساس برنامه اعلامی، روز آخر سفر افراد بعد از صرف صبحانه و تحویل اتاق‌ها کاملا آزاد هستند و سپس فرودگاه کشور آرژانتین را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

این یک نمونه از پکیج تور علاءالدین تراول به برزیل است. این مجموعه پکیج‌های دیگری از تور برزیل را دارد که علاقمندان با توجه به بودجه و زمان مورد نظر خود می‌توانند آن را انتخاب کنند.

ضمنا افرادی که علاقمند به برگزاری تور گروهی هستند نیز می‌توانند با تکمیل فرم و ارائه اطلاعات مورد نیاز، درخواست خود را برای این مجموعه ارسال کنند. درخواست این افراد در لیست انتظار می‌رود و در اولین فرصت ممکن پرسنل علاءالدین به این درخواست‌ها رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز