زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

سود سهام عدالت

رئیس سازمان بورس با تاکید بر این که سهام عدالت جزو ارزنده ترین دارایی های مالکان این سهام به شمار می رود و تا زمان بهبود وضعیت بازار امکان فروش آن وجود ندارد، زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از سهامداران عدالت از چند ماه قبل ثبت سفارش فروش خود را در کارگزاری ها انجام داده‌اند و در انتظار دریافت پول سهام خود هستند اما کارگزاری‌ها به دلیل وضعیت بازار از فروش سهام خودداری می‌کنند.

مرحله اول سود سهام عدالت نیز پرداخت شده و سهامداران در انتظار واریز مرحله دوم این سود به سر می برند. آخرین خبر در اینباره این است که به گفته محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورساگر همه شرکت‌ها سود را واریز کنند، دومین مرحله از واریز سود به صورت کامل انجام می‌شود در غیر اینصورت آن بخش از سود که واریز شده است، پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود سهام عدالت تا چند روز آینده

وی افزود: سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود، با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند، به نفع مشمولان سهام عدالت بود. چند شرکت در پرداخت سود با مشکل روبرو بودند و آخرین اخطارها را به آن‌ها داده ایم، اگر این شرکت‌ها سود را واریز کنند، دومین مرحله از واریز سود به صورت کامل پرداخت می‌شود در غیر اینصورت آن بخش از سود که واریز شده است، پرداخت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با شرکت‌هایی که سود مدنظر را در موعد مقرر واریز نکرده اند طبق ضوابط سازمان بورس با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. دهقان دهنوی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پیشنهاد ۳+۷ افزود: هنوز مصوبه آن ابلاغ نشده است و همچنان در انتظار ابلاغ آن برای اجرا هستیم.

وی به توقف فروش سهام عدالت اشاره کرد و گفت: فروش سهام عدالت به علت فضای حاکم در بازار و هیجان‌های ایجاد شده متوقف شد، حجم سهام عدالت در بازار زیاد است و در صورتی که فروش آن در بازار مدیریت نشود، از ارزش آن کاسته می‌شود و منجر به ضرر و زیان سهامداران خواهد شد.

دهقان دهنوی به زمان فراهم شدن امکان فروش سهام عدالت اشاره کرد و افزود: این موضوع وابسته به بهبود وضعیت بازار است، در آن زمان سهام عدالت را به صورت تدریجی عرضه خواهیم کرد. رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: این موضوع باید مدنظر باشد که سهام عدالت جزو ارزشمندترین و بهترین سهام شرکت‌های کشور است و هیچ دارایی بهتر از آن در کشور وجود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز