درباره زعفران سحرخیز چه می‌دانید؟

لست سکند

زعفران که به خاطر داشتن مواد غذایی ارزشمند به «طلای سرخ» مشهور است، نه تنها عطر، رنگ و طعم فوق‌العاده‌ای دارد، بلکه برای مقابله با افسردگی، سرطان، سلامت قلب و معده مفید است. استفاده مداوم از این ادویه در رژیم غذایی می‌تواند به عنوان عامل پیشگیری‌کننده از کاهش دید در سالخوردگی، بهبود و تقویت بینایی و کاهش فشارخون باشد. مجموعه زعفران سحرخیز با شعار  «سحرخیزنوش، تا کامروا باشی» در این زمینه فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص درباره زعفران سحرخیز می‌پردازد، که دانستن آنها برای فعالان صنایع غذایی و دوستداران زعفران جالب خواهد بود؛

۱. مجموعه سحرخیز، از سال ۱۳۱۱ به شکل خانوادگی با اعتقاد بر ارائه محصولات باکیفیت و احترام به مشتری، توسط محمد سحرخیز، راه‌اندازی شد و تا سال ۱۳۴۲ فعالیتش در قالب فروشگاه‌های زعفران سحرخیز ادامه داشت.

۲. این مجموعه در سال ۱۳۸۱، برای ادامه روند پیشرفت خود به فکر احداث شرکت کشاورزی تولیدی زعفران سحرخیز با ۱۰۰ نفر نیروی انسانی افتاد. در این زمان، شش کالای جدید به خانواده این گروه اضافه شد و پنج قاره جهان میزبان صادرات زعفران و چای این شرکت شدند.

3. همراه با همراهی مشتریان، در سال ۱۳۸۴ فاز یک مجتمع کشاورزی تولیدی زعفران سحرخیز واقع در شهرک صنعتی توس افتتاح شد که با موفقیت در این مرحله، منجر به توسعه فاز دوم در سال ۱۳۸۶ و افتتاح شعبه فروش تهران شد.

راز آسمان پایتخت

۴. باتوجه به برآوردن نیاز همراهان به محصولی باکیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین‌المللی، این مجموعه سرمایه‌گذاری را شروع کرد که به ساخت و افتتاح بزرگترین واحد بهداشتی تولید و کنترل کیفیت نبات ایران در سال ۱۳۸۸ منجر شد.

۵. شرکت پخش سراسری بینالودپارسیان به عنوان تخصصی‌ترین مجموعه در پخش این محصول در ایران، و محصولات سحرخیز در سال ۱۳۸۹، راه‌اندازی شد.

۶. فرهاد صفار سحرخیز به عنوان مدیرعامل، به همراه حسین و شیرین صفار سحرخیز و دو عضو دیگر، اعضای هیئت مدیره مجموعه زعفران سحرخیز را تشکیل می دهند.

۷. استقبال مشتریان، اصالت محصولات، تداوم در حفظ کیفیت و بازارهای جدید داخلی و خارجی، باعث شد بزرگترین مجتمع تولیدی نبات در ایرا با عنوان «پانیذشهدبینالود» واقع در شهرک صنعتی بینالود در سال ۱۳۹۲ تاسیس شود.

۸. با استقبال مشتریان بازارهای خارجی، شعبه آمریکای شمالی سحرخیز در تورنتو کانادا در سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد.

۹. محصولات شرکت سحرخیز در گروهِ زعفران، چای و دمنوش، نبات و شیرینیجات، زرشک، آلو و خشک بار، ادویه و پودریجات، عسل، سبزیجات و کنسرویجات دسته‌بندی می‌شود.

۱۰. رب گوجه فرنگی، چای ارل گری، دمنوش دارچین زرشک از محصولات جدید این مجموعه هستند.

۱۱. محصول فلفل سیاه، زعفران سرگل سه گرم و نبات شاخه ساده ۵۰۰ گرمی از محبوب ترین محصولات این گروه به شمار می روند. زعفران سرگل سه گرم دارای نشان سه ستاره از موسسه عطر و طعم برتر دنیا، و تست سلامت و کیفیت از آزمایشگاه‌های دیگر است.

۱۲. شرکت سحرخیز برای حفظ اعتماد مشتری، کلیه محصولات خود را پس از تایید واحد کنترل کیفیت در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره‌گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان، تولید و بسته‌بندی ‌می‌کند.

۱۳. از ارزش‌های شرکت سحرخیز می‌توان به صداقت در اندیشه، اعتماد، احترام به همکاران، نظم و انضباط، یادگیری و توسعه توانمندی همکاران اشاره کرد.

۱۴. تامین، تولید و عرضه محصولات غذایی باکیفیت، در بسته‌بندی‌های متنوع با رعایت اصل صداقت، ارزش آفرین برای مشتریان در راستای سلامت جامعه، با استفاده از منایع انسانی متخصص جهت رقابت در بازار داخلی و خارجی، از جمله ماموریت‌های این مجموعه است.

۱۵. چشم‌انداز این شرکت، پیشرو در تامین و عرضه زعفران و محصولات غذایی بسته‌‌بندی شده با قابلیت رقابت در سطح جهانی و با هدف ایجاد ارزش مشترک برای کلیه افراد است.

۱۶. صندوق سرمایه گذاری گروه زعفران سحرخیز، با۱۰۰ میلیون سرمایه گذاری به ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال، پذیره‌نویسی خود را در دی ماه ۱۳۹۹ آغاز کرد و با نماد «سحرخیز» قابل عامله است. یکی از اهداف اصلی این صندوق، افزایش فعالیت بازارهای کشاورزی است که با همکاری شرکت «سبدگردان سهم آشنا» و «گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز» و مبنای سرمایه‌گذاری در کالاهای کشاورزی پذیره نویسی شده در بورس از جمله زعفران، پسته، زیره و … است.

۱۷. از دیگر افتخارات این مجموعه عقد تفاهم‌نامه همکاری بین جدانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه‌های افغانستان در اسفندماه ۱۳۹۹ در هتل پردیسان مشهد است.

۱۸. مرکز فنی و حرفه ای سحرخیز، با هدف افزایش مهارت تمام بخش‌های جامعه به خصوص کشاورزان، در اسفند ۱۳۹۹ افتتاح شد.

۱۹. گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز، با حمایت از استارت آپ تولید کاغذ از گلبرگ زعفران برای اولین بار در دنیا در صنعت چاپ و بسته بندی تحولی ایجاد کرد.

۲۰. فروشگاه اینترنتی سحرخیز در مهر ۱۳۹۸ راه اندازی شد و امکان خرید از راه دور محصولات این شرکت را برای مصرف‌کنندگان فراهم کرد.

۲۱. تفاهم‌نامه سه جانبه گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز، مرکز علمی کاربردی سحرخیز و انستیتو تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور در دی ماه ۱۳۹۹ منعقد شد.

۲۲. در سال ۱۳۹۵، شرکت سحرخیز برنده جایزه ملی برند برتر و فرزاد سحرخیز به عنوان کارآفرین استراتژیست در صنعت زعفران شد.

۲۳. این مجموعه در سال ۱۳۹۵، در سومین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان حضور داشته است.

۲۴. شرکت سحرخیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی ماشین‌آلات و صنایع وابسته در سال ۱۳۹۸ شرکت داشته است.

مرتبط با : سحرخیز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز