رونمایی از کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا» در خانه هنرمندان ایران

لست سکند

آئین رونمایی از کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا» از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورهای شرکت خدمات مسافرتی ایوار، در روز سه سه‌شنبه 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس این کتاب پس از «رؤیای سفر؛ پاریس» دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر است که توسط ایوار منتشر می‌شود. این مجموعه از کتاب‌ها راهنمایی عالی برای گردشگران ایرانی و به خصوص مسافران شرکت ایوار است. در این کتاب در کنار معرفی جاذبه‌های دیدنی ایتالیا، رستوران‌ها، تورهای یک‌روزه و مراکز خرید نیز معرفی شده‌اند.

کتاب رؤیای سفر؛ ایتالیا

کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا» شامل 11 فصل می‌‌شود که در آن روایت‌های دلنشینی از جغرافیا، تاریخ و هنر ایتالیا همانند معماری، مجسمه‌سازی، نقاشی، موسیقی، ادبیات و سینما درج شده است. به علاوه خوانندگان این کتاب از اهمیت صنعت مد و پوشاک در این کشور مطلع شده و با خوراک‌ها، غذاها، جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی و سنتی ایتالیا آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یکی از فصل‌های جذاب این کتاب در خصوص روابط ایران و ایتالیا از دیدگاه اسطوره و ادبیات است. به علاوه روابط سیاسی، تجاری، فرهنگی و مذهبی این دو کشور در طول تاریخ مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرهای ایتالیا به صورت مفصل شرح داده خواهد شد. این قسمت گردشگران را برای پرسه در شهرهای مختلف ایتالیا راهنمایی می‌کند.

آئین رونمایی از کتاب «رؤیای سفر؛ ایتالیا» روز سه‌شنبه، 31 مرداد از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

شرکت خدمات مسافرتی ایوار

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایوار که از سال 1381 کار خود را آغاز کرده، هم‌اکنون سالانه به بیش از 7 هزار مسافر مقاصد بین‌المللی خدمات ارائه می‌کند. ایوار انواع تورهای ترکیبی اروپا، آمریکا، آفریقا، استرالیا و آسیا را برگزار کرده و خدمات رزرو هتل نیز از جمله خدمات این شرکت است.

این شرکت خدمات مسافرتی در زمینه اخذ ویزا برای مسافران نیز فعال بوده و خدمات مربوط به اخذ ویزای کانادا و انگلستان را به متقاضیان ارائه می‌کند. از دیگر خدمات سفر مجموعه ایوار می‌توان به خرید بیمه مسافرتی، گواهینامه‌های بین‌المللی و خدمات مربوط به سی‌آی‌پی فرودگاه امام خمینی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز