بهترین هتل های پنج ستاره استانبول کدامند؟

هتل های استانبول-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استانبول یکی از جذاب‌ترین شهرهای ترکیه است که میان دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است. استانبول شهری جادویی است که سالانه گردشگران فراوانی را به سوی خود جذب می‌کند. اکثر افراد در تور استانبول علاقمندند تا در هتل‌های لوکس و پنج ستاره استانبول اقامت کنند. این گونه هتل‌ها امکانات فراوانی را دراختیار گردشگران قرار می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، مجموعه معتبر ایوار با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری و برگزاری تور، مقدمات یک سفر عالی و دلنشین را برای شما در تور استانبول فراهم کرده است. علاقمندان به رزرو تور استانبول می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند. در ادامه مطلب چند هتل پنج ستاره مطرح استانبول معرفی می‌شود؛

هتل چهار فصل استانبول در تنگه بسفر

این کاخ عثمانی بازسازی شده قرن نوزدهمی که در امتداد تنگه بسفر قرار دارد، دارای معماری تاریخی در هماهنگی با جزئیات مجلل است. استخر سرپوشیده و یک استخر روباز گرم با چترهای آفتابی رایگان و صندلی‌های آفتابگیر در دسترس هستند. این هتل زیبای واقع شده در کنار دریا، همچنین دارای یک باغ و یک تراس بزرگ با منظره پانوراما از بسفر است.هر اتاق هتل مجهز به تهویه مطبوع است و یک مینی بار، صندوق امانات و یک میز نیز ارائه شده است.می‌توانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و سپس در سونا استراحت کنید. مهمانان این هتل مجلل همچنین می‌توانند از فضای عجیب و غریب حمام ترکی نیز بهره‌مند شوند. آبگرم درمانی نیز امکان پذیر است.

هتل فور سیزن استانبول در تنگه بسفر تنها 4 دقیقه پیاده تا یکی از مناظر پر جنب و جوش استانبول یعنی میدان بشیکتاش فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 16 مایلی هتل و فرودگاه استانبول 31 مایلی قرار دارد.

هتل 5 ستاره ترکیه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

عمارت هاگیا صوفیه استانبول

این خیابان با ردیف درختان که بین ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار دارد و به‌خاطر خانه‌های تاریخی‌اش که با زیبایی نفس‌گیر گل‌ها و بوی باطراوت آن‌ها مبله شده‌اند، معروف است.عمارت هاگیا صوفیه برای مسافران پرشوری است که به دنبال تجربیات محلی و قابل توجه هستند و علاقمندند تا از کارهای روزمره خلاص بشوند و اکتشافات جدید انجام دهند.

مبلمان سبک باروک، نورپردازی آویز ظریف و آثار هنری به سبک پرتره ، هر اتاق هتل را به یک شاهکار بی‌نظیر تبدیل می‌کند. همه اتاق‌ها دارای مینی‌بار و حمام خصوصی هستند که شامل یک حمام ترکی و یک وان حمام است. سوئیت‌های این هتل مزین‌شده به آثار هنری، نورپردازی، کابینت‌های چوبی پیچیده  جذاب و دیوارهای زیبا هستند که تجربه‌ای از سعادت محض را فراهم می‌کنند. سوئیت‌ها از طریق یک سرسرای زیبا وارد یک منطقه نشیمن بزرگ می‌شوند که چشم اندازی از محوطه آرام عمارت ارائه می‌دهد.

عمارت هاگیا-کاماپرس

رافلز استانبول

رافلز استانبول تنها هتل دارای جایزه 5 ستاره است که توسط راهنمای سفر فوربس در سال 2019 اعطا شده است.دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این ملک  در مرکز زورلو، که میزبان یک مرکز خرید با رستوران‌های مطرح و مارک‌های معروف جهانی است قرار دارد و مجموعه‌ای از امکانات مانند اسپا، مرکز سلامتی و مرکز تناسب اندام 24 ساعته را ارائه می‌‌دهد.

هر واحد رافلز استانبول دارای بالکن، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای است. همچنین این هتل دارای حمام خصوصی و دوش و سشوار است. از پنجره اتاق می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید و امکانات اضافی شامل آی پد و سی دی پلیر نیز در دسترس است.میهمانان همچنین می‌توانند از ماساژ آرامش بخش رافلز اسپا لذت ببرند. اسپا مجهز به استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی است.

هتل رافلز-کاماپرس

هتل سوئیس اوتل بسفورس استانبول

این هتل مجلل اقامتگاه‌های لوکس پنج ستاره را با استخر منحصر به فرد روی پشت بام و اسپای برنده جوایز ارائه می‌دهد. این ملک در چند قدمی نیشانتاسی،  منطقه اصلی خرید لوکس، قرار دارد و چشم انداز برجسته‌ای از بسفر دارد. همچنین این هتل با کاخ دلمه باغچه یک کیلومتر فاصله دارد.

همه واحدهای این هتل مجلل دارای فناوری پیشرفته و امکانات منحصر به فرد هستند. علاوه بر وای فای رایگان در سراسر هتل، میز کار و قسمت نشیمن در همه اتاق‌ها برای راحتی افراد موجود است. برخی از اتاق‌ها دوش دارند و برخی دیگر وان حمام دارند.

هتل های ترکیه-کاماپرس

این هتل رستوران‌های مجللی دارد که که طعم منحصر به فرد غذاهای جهانی را سرو می‌کنند. کافه سوئیس به‌ویژه به‌خاطر صبحانه‌های آخر هفته‌اش معروف است و غذاهای ترکی، سوئیسی و جهانی را با طعمی بی‌نظیر سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند غذا یا نوشیدنی میل کنند و و در عین حال به منظره زیبای بسفر خیره شوند و از طیف کامل خدمات هتل از جمله زمین تنیس لذت ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز