درباره ایزی بیمه و خدماتش چه می‌دانید؟

«ایزی بیمه» یک سامانه یکپارچه تحت وب است که ضمن ایجاد بستر ارائه خدمات بیمه الکترونیکی به دفاتر بیمه، مکانیزاسیون فعالیت‌های داخلی و شبکه فروش آن‌ها را در یک فضای مناسب فراهم می‌کند. سیستم این برنامه مبتنی بر تکنولوژی رایانش ابری هست. رایانش ابری به این معنا است که سورس یک نرم‌افزار، داده‌های آن و همینطور پردازش‌های مربوط به آن، به یک فضای بیرونی منتقل شود.

کاماپرس در ادامه 7 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان و کاربران صنعت بیمه و خدمات آن مفید است؛

1. سید محمود شجاعی کیاسری و محمدرضا قنبری ادیب هم بنیانگذار ایزی بیمه هستند. این مجموعه از سال 1396 آغاز به کار کرد. سامانه هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان و کارگزارن بیمه به عنوان حوزه فعالیت این مجموعه بیان شده است.

2. سامانه مذکور با سرمایه بخش خصوصی و توسط یک تیم هشت نفره ایده پردازی و ایجاد شد. این سامانه از ابتدای سال 1398 به صورت رسمی در اختیار شرکت‌های بیمه قرار گرفته است.

3. کیف پول و پرداخت الکترونیکی، ثبت‌نام و احراز هویت، گزارشات متنوع، یادآور بیمه، معماری سرویس‌گرا- اس.اُ.آ و انعطاف سهولت در تعریف خدمات و محصولات جدید، مدیریت محتوا اختصاصی نماینده- سی.ام.اس.- و… از قابلیت‌های این سامانه اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

4. کارگزاری راه سبز توسعه، فروشگاه الکترونیکی بیمه ما، مستر بیمه، بیمتون، بیممون، آسان بیمه، سینا همراه، آسا بیمه، کارگزاری بیمه اریکه تجارت آتی نگر و… برخی از مشتریان ایزی بیمه هستند.

5. شرکت‌های بیمه سامان، ما، دی، پارسیان، کوثر، پاسارگاد، زندگی خاورمیانه، نوین، سرمد، حکمت، تجارت نو، آسماری و… از مجموعه‌های طرف قرارداد این سامانه اعلام شدند.

6. این مجموعه سامانه جامع مدیریت کارگزاری آنلاین بیمه را ایجاد کرده است. کارگزاری آنلاین، عنوان مجوزی است که سازمان بیمه مرکزی جهت ساماندهی کارگزاری‌هایی ایجاد شد که علاقمند به فعالیت، بازاریابی و فروش بیمه‌نامه در فضای سایبری و اینترنت به صورت آنلاین و برخط هستند.

7. ایزی بیمه بسته‌هایی را در قالب نسخه‌های طلایی، نقره‌ای، برنزی و رایگان برای کاربران خود ارائه می‌دهد که هر کدام وبسایت اختصاصی، استعلام و خرید بیمه‌نامه و … مخصوص به خود را دارند و افراد می‌توانند با پرداخت حق اشتراک، بسته مدنظر خود را خریداری کنند. این مجموعه امکان مقایسه بسته‌ها را نیز در وبسایت خود برای کاربران متقاضی فراهم کرده است.

8. این سامانه درخصوص بیمه درمان خانواده، زلزله، موتورسیکلت، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان و… مطالب را در وبسایت خود ارائه داده است.

مرتبط با : ایزی بیمه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز