درباره انواع فیلتر هنگست چه می‌دانید؟

خرید فیلتر خودرو اصل و با کیفیت برای اطمینان از عملکرد فیلتر در جلوگیری از ورود آسیب به قطعات خودرو بسیار ضروری است. با توجه به قیمت مناسب و ارزان انواع فیلتر خودرو، بهترین گزینه، خرید از برندها و مارک‌های مطرح و معتبر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد مطلوب و اطمینان از عدم ورود آسیب به قطعات خودرو، تا حد زیادی به استفاده از انواع فیلتر خودرو از جمله فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و سایر فیلترها بستگی دارد. از این رو خرید بهترین مارک فیلتر خودرو از یک مرکز معتبر، دغدغه بسیاری از مالکان خودرو است. هنگست یکی از برندهای قدیمی و البته نام آشنا در صنعت تولید فیلتر محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی محصولات فیلتر هنگست می‌پردازد.

فیلتر هنگست ؛ بیش از نیم قرن تجربه

هنگست یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده قطعات در آلمان است که نخستین بار در سال 1958 شروع به کار کرد. هنگست ابتدا به عنوان یک کسب و کار خانوادگی فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای معتبر و مطرح در حوزه تولید انواع فیلترهای خودرو سبک و سنگین شناخته می‌شود. به‌طوری که فیلترهای تولیدی این شرکت بر روی خودروهای شرکت‌های مطرح خودروسازی همچون بنز و بی ام و استفاده می‌شود.

تولیدات برند هنگست کدامند؟

شرکت هنگست یکی از بهترین برندهای فیلترسازی در دنیا است که با برخورداری از بهترین مواد اولیه، سابقه و تجربه و همچنین تیمی از افراد متخصص و مجرب انواع فیلترها را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند. محصولات برند هنگست در تناسب و سازگار با محیط زیست تولید می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

محصولات این برند بسیار گسترده بوده و شامل چهار فیلتر ضروری هواکش، فیلتر سوخت، فیلتر کابین و فیلتر روغن و بسیاری از فیلترهای متنوع دیگر همچون فیلتر کربن فعال، فیلتر ورودی سیستم‌های هوا، فیلتر اگزوز، فیلترهای تهویه، کارتریج‌های فیلتر، فیلتر گردوغبار ریز، فیلتر روغن گیربکس، فیلتر هیدرولیک، روان‌کننده‌ها، فیلتر خروجی هوا، فیلتر آب و غیره است.

چرا خرید فیلتر از هنگست؟

خرید انواع فیلتر خودرو از جمله چهار فیلتر ضروری سوخت، هواکش، کابین و فیلتر روغن، با توجه به نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از ورود آسیب به قطعات خودرو باید با دقت و توجه بسیاری صورت بگیرد. خرید فیلتر خودرو ارزان قیمت و تقلبی، علاوه بر این‌که کارایی موردنظر را ندارد، ممکن است به قطعات خودرو آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کند. از این رو خرید از یک برند معتبر مانند فیلتر هنگست ، خیال شما را از بابت سلامت خودرو راحت می‌کند.

فیلتر هنگست را از کجا خریداری کنیم؟

درحال حاضر محصولات برند هنگست به بسیاری از کشورهای سراسر جهان صادر شده و این شرکت در بسیاری از این کشورها نمایندگی فعال دارد. از این رو حتما دقت داشته باشید که محصولات اصل هنگست را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید.

لیست کد فنی فیلتر هنگست برای برخی از محصولات این شرکت در ادامه معرفی شده است؛

 

مرتبط با : بهران فیلتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز