خودزنی برای درآمدزایی !

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مقام مسئول در پزشکی قانونی گفت:  تا پایان آذرماه امسال بیش از 10 هزار فقره خودزنی فریب انگیز و سودجویانه در این سازمان کشف شده است.

به گزارش کاماپرس، از راه های عجیب درآمدزایی در ایران یکی هم این که شخص به خود زخم و صدمه بزند و مدعی صدمه از سوی دیگری شود یا مدعی شود این زخم و جراحت و شکستگی در اثر تصادف ایجاد شده است، و با این ترفند خواستار دیه شود!

یک مقام مسئول در پزشکی قانونی با بیان این که بسیاری از این خودزنی ها در این سازمان کشف می شود گفته است:  تصادفات ساختگی و بسیاری از موارد خودزنی که با ادعای نزاع و درگیری انجام می‌شود را می توان کشف کرد و تا پایان پائیز سالجاری 10 هزار و 231 مورد خودزنی تشخیص و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام فرارو، نکته قابل تامل در سخنان  دکتر فرزانه مهدی‌زاده، سرپرست دفتر امور معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی این که برخی از افرادی که به قصد درآمدزایی خودزنی می کنند نه تنها از این کار سودی نمی برند بلکه صدمات و مشکلات جسمی برای آنها تا پایان عمر باقی می ماند و علاوه بر این به دلیل فعل مجرمانه ای که انجام داده اند – فریب مراجع قانونی به قصد اخاذی و کلاهبرداری –  با پیامدهای قانونی نیز مواجه می شوند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز