خدمات ibshop توسعه یافت

سرمایه گذاری
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ibshop اولین سامانه سرمایه گذاری آنلاین در کشور، فعالیت خود را با مدیریت تامین سرمایه تمدن و تحت نظارت سازمان بورس با هدف ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاری در سال 1396 آغاز کرد. پس از آن با ثبت شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان به فعالیت خود ادامه داد و امکان سرمایه‌گذاری در انواع مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری، جهت پوشش سلایق سرمایه‌گذاران مختلف با ویژگی‌های فردی و میزان ریسک پذیری متفاوت را فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، ibshop یک روش نوین سرمایه گذاری آنلاین است که می توان آن را اولین نمونه کاملا بومی در این زمینه معرفی کرد. ماهیت آنلاین بودن ibshop سبب کاهش مراجعه حضوری مشتریان، صرفه جویی در زمان و کوتاه کردن مراحل اداری روند سرمایه گذاری شده است و برای کاربران در تمام نقاط کشور، امکان دسترسی سریع و آسان برای سرمایه گذاری در انواع صندوق های سرمایه گذاری (صندوق های درآمد ثابت، صندوق های سهامی و صندوق های مختلط) تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار را ایجاد کرده است. این سامانه در ابتدا با هدف ارائه صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری بدون واسطه کار خود را آغاز کرد، اما در زمان کوتاهی با استقبال کاربران همراه شد و خدمات مالی جدیدی را ارائه داد به طوری که در جایگاه نخستین و تنها سوپرمارکت مالی ایران ایستاد. میثم فدایی، مدیرعامل آی‌بی‌شاپ در گفت‌وگویی با «دنیای‌اقتصاد» به برنامه‌های توسعه‌ای این سامانه پرداخته است. مدیرعامل آی‌بی‌شاپ با اشاره به اینکه آنلاین‌سازی در زمان کرونا تاثیر مضاعفی بر فعالیت صندوق‌ها داشته، ادامه می‌دهد: با سرعتی که در بازارهای مالی وجود دارد توانستیم همزمان با رشد چشمگیر بازار سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنیم. به طوری که در چند ماه گذشته موفق به جذب دو هزار و 500 میلیارد ریال منابع مالی غیرمستقیم برای صندوق‌های آی‌بی‌شاپ شدیم.

فدایی معتقد است: آی‌بی‌شاپ ارتباط با مشتریان را گسترش داد. در حالی که قبلا تعداد مشتریان کمتر بود و مدیران صندوق‌ها نیز با آنها کمتر در ارتباط بودند، اما در آی‌بی‌شاپ مشتری مالک صندوق‌ها در نظر گرفته می‌شود. به گفته وی تمرکز اصلی آی‌بی‌شاپ روی چهار صندوق تامین سرمایه تمدن شامل دو صندوق با درآمد ثابت، یک صندوق مختلط و یک صندوق سهامی در سامانه آی‌بی‌شاپ است و عملیات صدور و ابطال این صندوق‌ها را انجام می‌دهد.مشتریان با یک بار احراز هویت می‌توانند در همه این چهار صندوق سرمایه‌گذاری کنند. وی حجم این چهار صندوق را بالغ بر 36 هزار میلیارد تومان اعلام کرده و می‌گوید: 600 هزار نفر مشتری با سپرده مشخص در این صندوق‌ها حضور دارند. صندوق گنجینه زرین‌شهر، بزرگ‌ترین صندوق با درآمد ثابت با 70 هزار نفر سرمایه‌گذار است و بازدهی یک‌سال گذشته آن حدود 21 درصد بوده است.

سبدگردانی اختصاصی در ای بی شاپ
فدایی با اشاره به سبدگردانی اختصاصی به عنوان دومین حوزه‌ ای که آی‌بی‌شاپ به آن وارد شده می‌گوید: با توجه به میزان سرمایه مشتریان در صندوق‌های فعلی از دو ماه پیش برای گروهی از مشتریانی که دارای سرمایه بالاتر از 5 میلیارد تومان بودند خدمت جدید سبدگردانی با ایجاد پرتفوی اختصاصی متناسب با ریسک و بازده آنها راه‌اندازی کردیم.

خدمات بیمه در ای بی شاپ
فدایی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع بیمه بحث روزمره مردم است اضافه می‌کند: به حوزه خدمات بیمه به ویژه بیمه شخص ثالث و بیمه مسافرتی که مورد توجه مشتریان ویژه است نیز وارد شده‌ایم. اکنون در حال توسعه زیرساخت‌های فنی هستیم تا سایر شاخه‌های بیمه را نیز اضافه کنیم.

راز آسمان پایتخت

خدمات کارت اعتباری
مدیرعامل آی‌بی‌شاپ با اشاره به خدمات کارت‌های اعتباری این شرکت می‌گوید: این محصول را برای اولین بار در بازار سرمایه به صورت خاص با همکاری بانک ایران و ‌ونزوئلا توسعه داده‌ایم؛ براساس آن مشتریانی که واحدهایی در صندوق‌ها دارند در صورت نیاز به نقدینگی می‌توانند از اعتبار این کارت استفاده کرده و اقدام به سرمایه‌گذاری جدید کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آی بی شاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز