جشنواره سپهری شو آغاز شد

کارتخوان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جشنواره سپهری شو با شعار “هزار در صد جایزه ببر” از روز 12 مرداد ماه آغاز شد. این جشنواره تابستانی در سطح کل کشور و ویژه‌ی دارندگان دستگاه‌های کارتخوان پرداخت الکترونیک سپهر می‌باشد.
به گزارش کاما پرس، تمامی پذیرندگان این شرکت با انجام هشت تراکنش روزانه که مبلغ هر یک از آنها بالای 20 هزار تومان باشد واجد شرکت در قرعه کشی روزانه می‌شوند.
در طول جشنواره تابستانی سپهری شو به 1000 نفر از برندگان هر یک به مبلغ 100 هزار تومان هدیه تعلق می گیرد. تعداد برندگان قرعه کشی هر روز متفاوت بوده و به تناوب در طول جشنواره اعلام می شود.  سیستم هوشمند قرعه کشی هر شب ساعت 21 اسامی برندگان را مشخص می‌کند و سامانه پیامکی با شماره 200041072 برای برندگان پیامکی مبنی بر برنده شدن آنها ارسال می‌کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برای کاربران اپلیکیشن پاس دور جدید جشنواره سپهری شو را برگزار می‌کند. این قرعه کشی شامل پذیرندگان این شرکت و کاربرانی که اپلیکیشن پاس را روی تلفن همراه خود نصب کرده باشند، خواهد بود. انجام اولین تراکنش، خرید شارژ، پرداخت قبض، بسته اینترنتی، نیکوکاری، شارژ کیف پول، معرفی به دوستان گزینه‌هایی هستند که کد شانس قرعه کشی به کاربر می‌دهند.

ایسنا در گزارشی افزود: هدایای این مسابقه هفته‌ای  یک جایزه یک میلیون تومانی، ۱۰ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی و شارژ ۱۰ کیف پول پاس است. قرعه کشی این مسابقه نیز هفته ای یکبار انجام می شود و نتایج و اسامی برندگان از طریق وب سایت و اینستاگرام پرداخت الکترونیک سپهر اعلام خواهد شد. اپلیکیشن پاس از طریق کافه بازار و گوگل پلی برای اندروید و اناردونی و سیب اپ و سیبچه برای IOS قابل دانلود است. شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در سال ۱۳۸۶، به منظور ارائه راهکارهای جامع فناوری مورد نیاز بانک‌ها و سایر موسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیون‌های بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، واردات و فروش کارت‌های الکترونیک هوشمند، پیاده‌سازی سامانه‌‌های امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی سازی کارت‌های هوشمند و اخذ نمایندگی‌ها و سایر فعالیت مرتبط تاسیس گردید.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرداخت الکترونیک سپهر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز