جشنواره تخفیف‌ های بیمه پارسیان ادامه دارد

بیمه پارسیان به مناسبت سوم خردادماه جشنواره تخفیفات بیمه‌ای را برگزار کرده که خریداران بیمه نامه‌های مسئولیت، آتش سوزی، بدنه خودرو و حوادث انفرادی امکان بهره مندی از مزایای این طرح و تخفیفات ویژه آن را خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، این طرح به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از سوم خردادماه آغاز شده و تا سوم تیرماه ادامه دارد. بیمه گزاران بیمه‌نامه‌های ذکر شده، امکان مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان و بهره مندی از این طرح را دارند.

این مجموعه در اسفندماه سال گذشته آخرین جشنواره 1399 را برای بیمه گزاران خوش حساب بیمه‌های زندگی برگزار کرد. در جشنواره مذکور کلیه بیمه گزارانی که در بازه زمانی اول فروردین ماه تا 30 اسفندماه حق بیمه خود را پرداخت کرده و در طی مدت طرح فاقد حق بیمه معوقی بودند، حائز دریافت امتیاز شدند. در پایان این طرح به واجدان شرایط این جشنواره جایزه‌هایی اهدا شد. شرکت بیمه پارسیان هدف از برگزاری این جشنواره را رعایت اصل مشتری مداری عنوان کرد.

این مجموعه در سال گذشته بر اساس آخرین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، در بین صد شرکت برتر کشور قرار گرفت. سازمان مدیریت صنعتی هر ساله با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار کشور و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و مواردی از این قبیل، شرکت‌های بزرگ و تاثیر گذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند. بیمه پارسیان از ابتدای شروع به کار خود تا کنون در این رتبه بندی جزو صد شرکت برتر ایران بوده است.

راز آسمان پایتخت

تمدید مجوز اتکایی برای بیمه پارسیان

بیمه پارسیان امسال نیز موفق به تمدید مجوز قبولی اتکایی به مدت یکسال شد. طبق اعلام روابط عمومی این مجموعه، با استناد به ضوابط اجرایی شورای عالی بیمه، این شرکت ضمن دارا بودن شرایط اجرایی آیین نامه اعطای مجوز قبولی اتکایی و همچنین حسب بررسی‌های به عمل آمده، توانسته مجدداً مجوز قبولی اتکایی از موسسات بیمه داخلی را از بیمه مرکزی دریافت کند. این مجموعه سطح یک توانگری مالی بیمه را هم در دست داشته و در زمینه گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای خود تلاش می‌کند.

شرکت بیمه پارسیان، سهامی عام، براساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه کلیه امور بیمه‌های بازرگانی اعم از بیمه اموال، مسئولیت و اشخاص آغاز کرد. سهام این شرکت در حال حاضر 4 هزار میلیارد ریال اعلام شده است. بانک پارسیان، لیزینگ پارسیان، شرکت سرمایه گذاری تدبیر، صبا تامین پارسیان و گروه مالی بانک پارسیان از سهامداران عمده بیمه پارسیان هستند.

مرتبط با : بیمه پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز