جدیدترین گوشی های فایو جی در بازار + قیمت شهریور ماه

گوشی فایو جی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی‌های فایو جی، در اولین سال معرفی شدن‌شان به بازار، فقط یک درصد از کل گوشی‌های فروخته شده در جهان را تشکیل می‌دادند. اما فروش این گوشی‌های جذاب که از تکنولوژی فایو جی پیشتیبانی می‌کردند، در سال 2020 میلادی، 20 درصد از کل فروش گوشی‌ها در سراسر جهان را به خود اختصاص دادند و یک سال بعد هم توانستند 43 درصد از این بازار جهانی را از آن خود کنند. به نظر می‌رسد که تا چند سال آینده فروش گوشی‌های فایو جی حتی گوش‌های فور جی را هم پشت سر خواهند گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، جدیدترین گوشی‌های فایو جی را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل شیائومی مدل 13

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 37 میلیون و 999 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.36 اینچی این گوشی پرچمدار از نرخ بروز رسانی 120 هرتز برخوردار است و کیفیت و وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. پردازنده این گوشی شیائومی به خوبی بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند. دوربین این گوشی هوشمند برای عکاسی در نور روز و شب کاملا مناسب است و لازم نیست نگران کیفیت عکس‌های‌تان باشید. ظرفیت باتری این گوشی پرچمدار 4500 میلی آمپر بر ساعت است و طول عمر مفید باتری آن بین یک تا دو روز است. همچنین، برای شارژ کردن این گوشی فایو جی فقط 48 دقیقه زمان نیاز دارید. وزن 185 گرمی این گوشی در استفاده‌های طولانی دست‌تان را خسته نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل وان پلاس مدل 11 5G

قیمت این گوشی فایو جی 46 میلیون و 900 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی، 120 هرتز است و وضوح و کیفیت بالای تصویر حتی در تابش مستقیم نور هم حفظ می‌شود. دوربین این گوشی هوشمند شما را از ثبت تصاویر باکیفیت ناامید نخواهد کرد. پردازنده قوی این گوشی پرچمدار به راحتی بازی‌های سنگین و محبوب را اجرا می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ کردن آن فقط به 25 دقیقه نیاز دارید. وزن 205 گرمی آن برای استفاده‌های طولانی مدت گزینه چندان مناسبی نیست.

گوشی فایو جی- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4

قیمت این گوشی سامسونگ 62 میلیون و 500 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش این گوشی پرچمدار 120 هرتز است و کیفیت و وضوح تصویر بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. دوربین سه گانه این گوشی برای عکاسی در نور روز و شب کاملا مناسب است. پردازنده قوی این گوشی هوشمند باعث می‌شود خیال‌تان از بابت اجرای بازی‌های سنگین راحت باشد. ظرفیت باتری این گوشی فایو جی 4400 میلی آمپر ساعت است و طول عمر مفید قابل قولی و بالایی دارد.

گوشی فایو جی- کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Explorer

قیمت این گوشی شیائومی 18 میلیون و 500 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی 120 هرتز است و عملکرد بسیار روانی را ارائه می‌دهند. دوربین این گوشی از سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی برخوردار است که کیفیت بالای تصاویر ثبت شده در نور روز و شب را تضمین می‌کند. پردازنده این گوشی فایو جی به راحتی از پس عملکرد روزانه و اجرا بازی‌های سنگین برمی‌آید. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 4300 میلی آمپر ساعت است و فقط 9 دقیقه طول می‌کشد تا بتوانید آن را کامل شارژ کنید.

گوشی فایو جی- کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل Glaxy Z Flip5

قیمت این گوشی سامسونگ 55 میلیون تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی، 120 هرتز است و کیفیت و وضوح تصویر بسیار خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. دوربین این گوشی پرچمدار برای عکاسی کاملا مناسب است. پردازنده قوی این گوشی فایو جی به راحتی تمام بازی‌های سنگین را اجرا خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی تاشو 3700 میلی آمپر ساعت است.

گوشی فایو جی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز