بهترین گوشی های فایو جی در بازار

اواخر زمستان سال 2020، سامسونگ از گلکسی S20 به عنوان اولین گوشی فایو جی رونمایی کرد. در مدت کمی بعد از معرفی اولین گوشی فایو جی، این تکنولوژی هم مانند بسیاری دیگر، دامن دنیا را گرفت. فروش گوشی‌های فایو جی در بازار جهانی در سال 2022 بیش از 18 میلیون دلار اعلام شد. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که این تکنولوژی با موفقیت راه خود را به همه جا باز می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، بهترین گوشی‌های فایو جی را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل اپل آیفون 13 سی اچ (فایو جی)  (iPhone 13 CH)

قیمت این گوشی اپل در لحظه تهیه گزارش 39 میلیون و 500 هزار تومان است. قابلیت دوربین این گوشی هم مثل تمام محصولات اپل، عکاسی را تبدیل به فعالیت مورد علاقه شما می‌کند. دوربین این گوشی پرچمدار دارای قابلیت فیلمبرداری سینمایی است. این محصول 174 گرمی بین گوشی‌های جدید، مدل سبک و ظریفی محسوب می‌شود. این گوشی از سیستم عامل نسخه ios 15 برخوردار است. از جمله قابلیت‌های این گوشی شارژ سریع بی‌سیم است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی فایو جی- کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

قیمت این گوشی شیائومی 13 میلیون و 269 هزار تومان است. این گوشی میان رده به ویژه برای کسانی مناسب است که داشتن صفحه نمایشی با کیفیت بالا و وضوح تصویر خوب برایشان اهمیت زیادی دارد. دوربین این گوشی 181 گرمی، برای عکاسی و فیلم برداری یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در بین گوشی‌های میان رده است. پردازنده این گوشی شیائومی در اجرای بازی‌های سنگینی مثل پابجی هم کم نمی‌آورد. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده سنگین طول عمر مفیدش یک روز و در صورت استفاده معمولی، طول عمرش دو روز است.

گوشی فایو جی- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy S21 FE 5G

قیمت این گوشی فایو جی 19 میلیون و 800 هزار تومان است، اما مشخصات فنی‌اش در حد یک گوشی پرچمدار است. وزن این گوشی 177 گرم است که نگه داشتن آن را برای مدتی طولانی راحت می‌کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی این موبایل، کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد؛ ویژگی‌ای که گیمرها و طرفداران تماشای فیلم در موبایل را جذب می‌کند. دوربین این گوشی سامسونگ به شما بابت کیفیت خوب عکاسی در نور روز و شب، اطمینان خواهد داد.

گوشی فایو جی- کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G

قیمت این گوشی شیائومی 12 میلیون و 999 هزار تومان است. وزن 187 گرمی این موبایل در دست شما را استفاده‌های طولانی مدت خسته نخواهد کرد. وضوح تصویر بسیار خوب و روان بودن صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی، فراتر از صفحه نمایش یک گوشی میان رده است. ویژگی دیگری که این گوشی را به گوشی‌های پرچمدار شبیه می‌کند، مجهز بودن سنسور دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال است؛ پس اگر به خاطر لرزش دست‌تان، نگران تاری تصاویرتان هستید، این گوشی شیائومی می‌تواند برای‌تان گزینه مناسبی باشد.

گوشی فایو جی- کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy S23 Ultra

قیمت این گوشی پرچمدار 52 میلیون و 500 هزار تومان است. وزن 234 گرمی این گوشی برای استفاده طولانی مدت مناسب نیست. دیگر قابلیت اس 23، مقاوم بودن آن در برابر آب است؛ بنابراین اگر می‌خواهید این گوشی را در استخر ببرید، باید بدانید که این موبایل تا 30 دقیقه بدون هیچ مشکلی در عمق 1 و نیم متری آب قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش این گوشی پرچمدار بسیار قدرتمند و باکیفیت است و بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. دوربین‌ چهارگانه این گوشی امکان عکاسی باکیفیت در روز و شب را فراهم می‌کند و همچنین در هنگام زوم کردن زیاد، تصاویر کیفیت خود را حفظ خواهند کرد.

گوشی فایو جی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز