جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در سپهر شهرک غرب

ژیوار

خیابان سپهر یکی از محلات شهرک غرب است که به علت دسترسی مطلوب به بزرگراه‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی مناسب از مناطق پرمعامله شهر تهران به شمار می‌رود. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله سپهر بسته با سن بنا و امکانات و دسترسی متفاوت است.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این محدوده را معرفی می‌کند.

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری ساخت سال 82 در خیابان سپهر، 250 میلیون ودیعه با 16 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد یک خوابه در طبقه سوم واقع شده و آسانسور ندارد.

*واحد 79 متری در خیابان سپهر شهرک غرب با قیمت 1 میلیارد و 100 میلیون تومان رهن می‌شود. این واحد ساخت سال 92 بوده و در طبقه 5 یک ساختمان بدون پارکینگ واقع شده است. این واحد کاملا بازسازی شده و در یک فرعی خلوت قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*واحد 75 متری دیگری با 2 اتاق خواب، 1 میلیارد تومان رهن و اجاره می‌شود. این واحد ساخت سال 85 در طبقه سوم ساختمان 6 طبقه واقع شده است.

*قیمت رهن و اجاره یک ساختمان 75 متری 2 خوابه 850 میلیون تومان و بدون اجاره ماهانه آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان 4 طبقه واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد.

*آپارتمانی 76 متری ساخت سال 81 با دو اتاق خواب با ودیعه 400 میلیون تومان و اجاره ماهانه 9 میلیون تومان آگهی شده است. این ساختمان در یک منطقه با دسترسی مطلوب قرار دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان مبله در خیابان سپهر

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان 75 متری در خیابان سپهر شهرک غرب، 600 میلیون ودیعه با 45 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است. واحد مذکور ساخت سال 98 بوده و در طبقه آخر ساختمانی 7 طبقه واقع شده است. این واحد یکخوبه بوده و همچنین، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز