جدیدترین قیمت خانه نقلی در نازی آباد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله نازی آباد در منطقه 16 تهران قرار گرفته و به عنوان یکی از محله‌های قدیمی پایتخت شناخته می‌شود. نازی آباد در مقایسه با سایر محلات جنوب شهر، ظاهر زیباتر و به روزتری دارد. دسترسی ساکنان نازی آباد به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز فرهنگی و درمانی نیز بسیار راحت است.

در این محله، خانه‌های قدیمی، ویلایی و آپارتمان‌های نوساز در کنار یکدیگر قرار گفته است. در سال‌های اخیر، آپارتمان‌سازی و خرید و فروش املاک در این منطقه با رشد چشمگیری روبرو بوده است. دلیل این امر را می‌توان قیمت کمتر خرید یا اجاره خانه در مقایسه با سایر محلات دانست. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت خانه نقلی در نازی آباد را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد آپارتمان 50 متری یک خوابه با قیمت سه میلیارد تومان به فروش می‌رسد. آسانسور، پارکینگ و انباری از جمله امکانات این واحد بوده و سن بنای آن 14 سال است.

*قیمت یک دستگاه آپارتمان 53 متری ساخت سال 1386 در نازی آباد، دو میلیارد و 500 میلیون تومان است. این واحد دارای یک اتاق خواب، کابینت ام دی اف و بالکن بوده و قابلیت رهن تا 300 میلیون را دارد.

راز آسمان پایتخت

*قیمت واحد 58 متری یک خوابه، دو میلیارد و 500 میلیون تومان است. واحد آگهی شده در طبقه اول قرار داشته و دارای آسانسور و پارکینگ است. سن بنای این آپارتمان 2 سال بوده و گزینه مناسبی جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

*واحد 58 متری ساخت سال 1394 واقع در نازی آباد شرقی، دو میلیارد و 780 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد یک خوابه به آسانسور، پارکینگ و بالکن مجهز بوده و نورگیر بسیار خوبی نیز دارد.

*یک واحد آپارتمان 60 متری دو خوابه با قیمت دو میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این بنا در سال 1390 ساخته شده و مجهز به آسانسور و انباری است.

*قیمت آپارتمان 60 متری یک خوابه با سن بنای 19 سال، دو میلیارد و 800 میلیون تومان است. واحد آگهی شده به طور کامل بازسازی شده و دارای کابینت ام دی اف؛ گاز رومیزی، کاغذ دیواری و پمپ آب است. این واحد در طبقه سوم آپارتمان قرار داشته و فاقد آسانسور است.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت خانه نقلی در نازی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز