جدول قیمتی خودروهای وارداتی

ژیوار

با نزدیک شدن به زمان وارد شدن نخستین خودروهای خارجی به کشور و بررسی های صورت گرفته، تاکنون حضور برخی خودروها از برندهای ایتالیایی، کره ای و چینی قطعی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از نخستین خودروهای وارداتی فیات 500 خواهد بود که یک خودرو شهری و مشهور ایتالیایی است و از نظر زیبایی ظاهری و ایمنی در جایگاه خوبی قرار می گیرد. این خودرو مانورپذیری بسیار خوبی دارد و مدل های جدید آن به تجهیزات مناسبی مجهز شده است. قیمت جهانی این خودرو در حدود 22500 دلار اعلام شده است.

هیوندای کونا یکی دیگر از گزینه های مطرح دیگر از میان خودروهای وارداتی که یکی از کوچکترین شاسی بلندها محسوب می شود و به صورت استاندارد از تجهیزات مناسبی بهره می برد. در بازارهای جهانی قیمت تیپ پایه SE در حدود 22595 دلار و قیمت تیپ فول آپشن Limited در حدود 29895 دلار اعلام شده است.

هیوندای النترا در بازار ایران خودرویی آشنا به شمار می آید و دوباره زمزمه هایی از وارد شدن مجدد آن به گوش می رسد. این سدان محبوب به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی مناسبی بهره می برد و از لحاظ ظاهری نیز در سرتاسر جهان مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. در بازارهای جهانی، قیمت تیپ پایه SE در حدود 21595 دلار و قیمت تیپ Limited Hybrid  در حدود 30045 دلار اعلام شده است.

دریان سفر امید

فیات تیپو نیز گزینه وارداتی دیگری از کشور ایتالیا است که بسیار جادار است و به گونه ای طراحی شده که برای راننده و دیگر سرنشینان نهایت راحتی را داشته باشد. این سدان زیبا می تواند پنج نفر را در خودش جا بدهد و قیمت جهانی آن در حدود 15300 دلار اعلام شده است.

هیوندای آی 10 که آن نیز خودرویی آشنا برای بازار ایران است بار دیگر شانس وارد شدن به کشور را پیدا کرده است. این خودرو کوچک و زیبا از فضای داخلی جاداری برخوردار است و یکی از بهترین خودروهای جمع و جور شهری به شمار می آید. قیمت تیپ های محتلف این خودرو در بازارهای جهانی بین 9100 دلار تا 9500 دلار اعلام شده است.

از کشور چین نیز محصولاتی مانند دانگ فنگ Aeolus Yixuan از گزینه های وارداتی محسوب می شود که خودرویی جدید است و تولید آن از سال 2020 آغاز شده است. قیمت تیپ های مختلف این سدان در بازارهای جهانی بین 8900 تا 12900 دلار اعلام شده است.

خودرو قیمت جهانی به دلار در سال 2022
فیات 500 22500
هیوندای کونا 22595
هیوندای النترا 21595
فیات تیپو 15300
هیوندای آی 10 9500
دانگ فنگ  Aeolus Yixuan 8900

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فیاتهیوندای
نهال گشت
روکش مارال
آهن رویال
تهران آهن
سبیت
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز