تست تصادف رنج روور 2023 همه را شوکه کرد (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

چیزی که هواداران رنج روور از سرتاسر جهان را به سوی این شاسی بلند افسانه ای جذب می کند توانایی های آفرودی بی نظیر آن نیست، بلکه سبک و سیاق باشکوه، کابین مجهز و روند توسعه آن در خلال سال های اخیر است که برای مشتریانش جذابیت دارد. در واقع، مدل 2023 این شاسی بلند، لوکس ترین رنج رووری است که تاکنون ساخته شده است و می تواند به رقابت با شاسی بلندهای گران قیمتی مانند کادیلاک اسکالید، جیپ گرند واگنر و مرسدس بنز کلاس جی ال اس بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست تصادف رنج روور مدل 2023 را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، رنج روور مدل 2023 به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی مدرنی بهره می برد که از میان آن ها می توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم تشخیص عابران پیاده اشاره کرد.

نسخه هیبرید-پلاگین رنج روور نیز در سال 2023 به خط تولید این شاسی بلند پرطرفدار پیوسته است و فقط با موتور برقی می تواند مسافتی برابر با 77 کیلومتر را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

رنج روور مدل 2023 در مدل هایی با دو یا سه ردیف صندلی به بازار عرضه می شود که می توانند بین 4 تا 7 سرنشین را در خود جا بدهند. این شاسی بلند به سیستم تعلیق تطبیقی بادی مجهز شده است و چنانچه حالت رانندگی Comfort انتخاب شود به معنای واقعی بر روی جاده شناور شده و سواری دلنشینی را برای سرنشیناش به ارمغان می آورد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز