جنسیس جی وی 70 مدل 2023 ؛ شاسی بلندی لوکس و اسپرت

بازار شاسی بلندهای لوکس یک بازار بسیار رقابتی است و به نظر می رسد برای موفقیت در این بخش بهتر است لوکس بودن را با اسپرت بودن در هم آمیخت. به همین منظور جنسیس جی وی 70 مدل 2023 با ظاهری لوکس و اسپرت به میدان آمده است تا به رقابت با شاسی بلندهای پرطرفداری مانند بی ام و ایکس 3 و آئودی کیو5 بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استراتژی جنسیس جی وی 70 بسیار ساده است. هدف این شاسی بلند این است که لوکس تر، راحت تر و توانمندتر از رقبای اروپایی اش باشد و علاوه بر این موارد، قیمت کمتری نیز داشته باشد.

جنسیس جی وی 70 مدل 2023 در دو مدل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل 2.5T به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو مجهز شده است که 300 اسب بخار نیرو تولید می کند و مدل 3.5T Sport از یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری دو توربوشارژری بهره می برد که 375 اسب بخار قدرت دارد. هر دو این موتورها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کنند.

آریاک سفر

از تجهیزات استاندارد مدل 2.5T می توان به چراغ های ال ای دی، نمایشگر اطلاعات هشت اینچی، آینه عقب الکتروکرومیک، شارژر وایرلس تلفن همراه، استارت دکمه ای و سیستم تهویه اتوماتیک سه نقطه ای اشاره کرد. تجهیزات دستیار راننده نیز عبارتند از: سیستم هشدار موانع عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار هوشیاری راننده و کروز کنترل هوشمند.

مدل 3.5T Sport روکش صندلی چرمی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 16 حالت، صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم در 12 حالت، گرمگن صندلی های جلو و سقف پانوراما را به تجهیزات فوق اضافه می کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جنسیس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز