جایزه خلاقیت جشنواره صنعت روابط عمومی ایران به بیمه دی رسید

پنجمین «جشنواره صنعت روابط عمومی ایران» خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. در این رویداد بیمه دی توانست در چند حوزه جایزه به دست آورد.

به گزارش کاماپرس، در این جشنواره سید فرید میرموسوی، مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت مجموعه بیمه دی، به خاطر فعالیت و به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای فنون و تکنیک‌های روابط عمومی بخش ارتباطات بصری و خلاقیت، با اهدای لوح تقدیر و جایزه مورد تجلیل قرار گرفت. جشنواره مذکور با محوریت مسئولیت اجتماعی و کرونا برگزار شد. در جشنواره مذکور افراد نامزد شده فعالیت خود را براساس چارچوب مقررات بیان مسئله، تحقیقات، برنامه ریزی، اجرا و نظارت و ارزیابی تنظیم کرده و ارائه دادند. لازم به ذکر است که جوایز اصلی این جشنواره در 13 بخش اعطا می‌شود.

پیش از این روابط عمومی شرکت بیمه دی در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت بیمه کشور، که توسط بیمه مرکزی برگزار شد، حضور داشته و مورد تقدیر قرار گرفت. طبق اعلام روابط عمومی بیمه دی، این جشنواره در 9 محور برگزار شده و بیمه دی در بخش‌های «مدیریت و برنامه ریزی» رتبه اول، در محورهای «روابط عمومی الکترونیکی» و «مطالعات پژوهش‌های اجتماعی» رتبه دوم و در بخش «سلامت و بیمه» رتبه سوم را به دست آورد. در همین راستا لوح تقدیر و تندیس مشارکت در این جشنواره به فرید موسوی اعطا شد.

برخی دستاوردهای بیمه دی در سه ماهه اول امسال

راز آسمان پایتخت

همچنین این شرکت در چهارمین «اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری» که در خردادماه برگزار شد، تندیس زرین حوزه بانک و بیمه را دریافت کرد. این مجموعه بیمه‌ای در نتیجه ایجاد کردن فرهنگ مشتری مداری در بدنه شرکت، موفقیت مزبور را کسب کرده است.

این مجموعه در نمایشگاه اینوتکس 2021 حضور داشته و ضمن تعامل با فعالان این حوزه، در مسیر تحقق بخشی از اهدافش در عرصه تحول دیجیتال حرکت کرد. با توجه به اعلام روابط عمومی بیمه دی، این مجموعه از چاپ و توزیع رایگان 2 هزار نسخه کتاب اسرار فتح قله گوگل در نمایشگاه مذکور حمایت کرده و در این رویداد حضور فعالی داشت. بیمه دی هدف از این کار را بالا بردن سطح دانش سئو و توسعه بازار هدف در میان کارآفرینان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیان کرد.

کتاب یاد شده، نوشته دین برایان به ترجمه محسن عقبایی، با حمایت مادی شرکت بیمه دی به چاپ رسیده و شامل 200 نکته کلیدی درباره بهینه سازی وب برای موتور جستجوی گوگل است.

مرتبط با : بیمه دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز