توهین سنگین مهاجم منچستر به کریس رونالدو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اودیون ایگالو، مهاجم سابق منچستر یونایتد پس از انتقال ۱۷۵ میلیون پوندی رونالدو به عربستان، مدعی شد ستاره پرتغالی فقط برای پول به النصر پیوسته است.

به گزارش کاماپرس، رونالدو دسامبر سال گذشته پس از جدایی از منچستر یونایتد با النصر قرارداد امضا کرد. این جابه‌جایی برای او سالانه ۱۷۵ میلیون پوند درآمد به همراه خواهد آورد. از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس نظیر کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و جردن هندرسون به عربستان سعودی رفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

ایگالو از ژانویه ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ به صورت قرضی در منچستر یونایتد بازی کرد و در ۲۳ بازی ۵ گل به ثمر رساند. او سپس مدتی را در باشگاه‌های سعودی الشباب و الهلال گذراند و در حال حاضر بازیکن آزاد است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این مهاجم در مصاحبه‌ای اظهار داشت رونالدو از علاقه خود به فوتبال چشم پوشی کرده و فقط برای پول به النصر پیوسته است.

او در ادامه به اهمیت پول برای بازیکنان در حال بازنشستگی اشاره کرد، به طوری که حتی رونالدو با وجود ثروت بی‌پایانش، برای درآمد بیشتر به عربستان نقل مکان کرد.

پیش از این رونالدو ادعا کرد لیگ برتر عربستان بسیار بهتر از لیگ ایالات متحده است که اخیرا مسی به آن پیوست. او گفت:«من راه را برای لیگ عربستان باز کردم و تا سال بعد بازیکنان برتر بیشتری به آن خواهند آمد.»

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “توهین سنگین مهاجم منچستر به کریس رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز