پیشنهاد سنگین و شوکه‌کننده النصر به زیدان

لست سکند

در پی موفقیت تیم النصر در به خدمت‌گیری رونالدو، حال آنها به دنبال استخدام یک سرمربی در کلاس جهانی هستند. به گزارش کاماپرس تیم النصر به تازگی پیشنهاد نجومی 120 میلیون یورویی برای به خدمت‌گیری زین‌الدین زیدان ارائه کرده است. در ادامه به بررسی جزئیات این پیشنهاد پرداخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پیشنهاد شوکه‌کننده النصر به زیدان

چندی است که اخبار مختلفی از پیشنهادهای نجومی تیم‌های عربستان سعودی به ستاره‌های مختلف فوتبال جهان شنیده می‌شود. ارائه پیشنهادات مالی سنگین باعث شده تا ستاره‌ها برای رفتن به عربستان سعودی وسوسه شوند.

آخرین خبری که این روزها در حال انتشار است، پیشنهاد النصر به زیدان برای سرمربی‌گری این تیم است. رسانه‌های عربستان سعودی از مبلغ 120 میلیون یورو برای دو فصل یا 60 میلیون برای هر فصل صحبت کرده‌اند. این در حالی است که این ستاره فرانسوی برای سرمربی‌گری در رئال مادرید برای هر فصل تنها 12 میلیون یورو دریافت می‌کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گویا تیم عربستانی به دنبال آن است تا دوباره زیدان و رونالدو را در کنار یکدیگر قرار دهد. تا به حال از جانب زیدان یا اطرافیان او پاسخی به این پیشنهاد وسوسه‌کننده داده نشده است. باید دید با توجه پیشنهاداتی که زیدان همواره از تیم‌های باکیفیت اروپایی دارد، آیا حاضر است به یک تیم سطح پایین برود یا خیر.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز