رونالدو با کدام دخترها رابطه عاشقانه داشته است؟

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال است که ثروت و شهرتی مثال زدنی دارد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از زنان زیبای جهان ادعای رابطه با او را داشته باشند.

همیشه رسانه‌ها شایعات زیادی در خصوص زندگی عاشقانه و خانوادگی این ستاره مطرح کرده‌اند. از شایعات مواجهه با کیم کارداشیان و پاریس هیلتون گرفته تا رابطه با مدل‌های لباس همگی در برهه‌های مختلف مطرح شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس لیستی از روابط تأیید شده و تأیید نشده کریستیانو رونالدو با زنان مشهور را ارائه می‌دهد.

لیست دوست‌دخترهای تایید شده کریستیانو رونالدو

1. جوردانا جاردل

او اولین دوست‎دختر رونالدو پس از تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال بود. این مدل برزیلی از سال 2003 وارد رابطه با رونالدو شد و در سال 2004 با او قطع رابطه کرد.

آریاک سفر

2. مرکه رومرو

رومرو که اهل پرتغال بود، مدل و مجری تلویزیون این کشور بود. او از ژانویه 2005 تا سپتامبر 2006 به مدت حدود دو سال با رونالدو در رابطه بود.

3. جما اتکینسون

اتکینسون تنها زن بریتانیایی است که رونالدو با او وارد رابطه شده است. او که یک مدل لباس زنانه بود تنها به مدت چهار ماه در سال 2007 با رونالدو رابطه داشت.

بیشتر بخوانید:

4. نریدا گالاردو

در ابتدای سال 2008 رونالدو تصمیم گرفت که با نریدا گالاردو وارد رابطه شود. گالاردو یک مدل اسپانیایی است. رابطه آنها حتی تا تابستان سال 2009 هم دوام نیاورد.

5. آیرینا شایک

پس از این رابطه‌های کوتاه‌مدت، رونالدو یک رابطه طولانی مدت را با آیرینا شایک شروع کرد. رابطه آنها از سال 2010 شروع شده و در سال 2015 به جدایی ختم شد. شایک مدل و بازیگر اهل روسیه است.

6. لوسیا ویالون

پس از قطع رابطه با آیرینا شایک رونالدو با لوسیا ویالون وارد رابطه شد. این رابطه هم که کوتاه مدت بود چندی طول نکشید تا به جدایی ختم شود. لوسیا گزارشگر تلویزیونی کشور اسپانیا بود.

7. جورجینا رودریگز

آخرین دوست‌دختر رونالدو تا امروز جورجینا رودریگز است که چهارمین فرزند ستاره دنیای فوتبال را به دنیا آورده است. رابطه آنها که سال 2016 شروع شد، تاکنون ادامه داشته است. این مدل اسپانیایی به همراه رونالدو به کشور عربستان رفته و در آنجا زندگی می‌کند.

شایعات در خصوص روابط عاشقانه رونالدو

علاوه بر روابط آشکاری که رونالدو تا امروز داشته است، برخی شایعات نیز در خصوص زندگی عاشقانه او مطرح شده است. در ادامه برخی از این شایعات که توسط خود زن‌ها یا رسانه‌های مختلف مطرح شده را بررسی می‌کنیم.

1. ثریا چاوز

چاوز مدل و بازیگر پرتغالی است. شایعاتی در خصوص قرار گذاشتن این دو نفر پس از قطع ارتباط رونالدو با رومرو وجود داشت. این شایعات هیچ‌گاه تأیید نشد.

2. میا یوداکان

یوداکان یکی از دوستان خانوادگی رونالدو بود. زمانی این دو نفر با یکدیگر آشنا شده و قرار گذشتند، میا تنها 18 سال سن داشت. در نهایت رونالدو میا را رد کرده و وارد رابطه جدی با او نشد.

3. بیپاشا پاسو

پاسو مدل و بازیگر اهل هندوستان دیگر زنی است که شایعات در خصوص رابطه او و رونالدو مطرح شده بود. بر اساس این شایعات رونالدو و پاسو در سال 2007 با یکدیگر قرار گذاشته بودند. این در حالی بود که پاسو با شخص دیگری رابطه عاشقانه داشت.

4. پاریس هیلتون

رابطه رونالدو با هیلتون ستاره تلویزیون آمریکا هیچ‌گاه تأیید نشد. با این حال شایعات مطرح کرده بودند که پس از جدایی هیلتون از دوست‌پسر خود در سال 2009 با رونالدو وارد رابطه شده بود.

5. کیم کارداشیان

شایعات رابطه رونالدو کیم نیز هرگز تأیید نشد. رسانه‌ها ادعا کرده بودند که رونالدو تعطیلات سال 2010 خود را با کیم کارداشیان گذرانده بود. دقیقا پس از آن کیم وارد رابطه با کانیه وست شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز