احتمال بازگشت رونالدو به اسپانیا؛ اما نه برای رئال مادرید!

کریستیانو رونالدو با دارا بودن پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلا اغلب به‌عنوان یکی از بزرگترین ستارگان فوتبال دنیا شناخته می‌شود. ا‌و با وجود نزدیک شدن به دهه چهارم زندگی‌اش، پیشنهادات متعددی از بهترین باشگاه‌های فوتبال اروپایی و آمریکایی دریافت کرد. اما سرانجام با یک قرارداد ۲۰۰ میلیون یورویی به النصر پیوست.

رونالدو در حال حاضر در لیگ محلی برای النصر بازی می‌کند و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های عربستان، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است.

اخیرا شایعاتی به گوش می‌رسد که می‌گوید این ستاره پرتغالی ممکن است در آینده تمایلی برای ادامه راه با النصر نداشته باشد.

دلایل ترک او احتمالا ارتباطی با رقم عجیب قراردادش ندارد. رونالدو در حال حاضر با این رقم ۲۰۰ میلیون یورویی جایگاه خود به‌عنوان پردرآمدترین فوتبالیست جهان را تثبیت کرده است. حتی ستارگان بزرگ دیگر نظیر مسی و امباپه با قراردادهای ۴۰ و‌ ۷۰ میلیون یورویی بازی می‌کنند.

اما نکته‌ای که احتمالا مسئولان ورزشی النصر را نگران می‌کند این است که رونالدو پیش از این هم یکی از ثروتمندترین چهره‌های ورزشی دنیا بود. برای او اهداف ورزشی همواره ارجح‌تر از پول بوده‌اند.

آریاک سفر

این فرضیه‌ باعث شده زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به اسپانیا به راه بیفتد. پیش‌بینی‌ها می‌گویند این باشگاه قرار است باشگاهی غیر از رئال مادرید باشد.

کارشناس فوتبال، ادواردو آگیره، در گفته‌های خود اطمینان داد که همزمان با برگزاری لالیگا، وسوسه رونالدو برای ترک عربستان افزایش خواهد یافت. به‌خصوص که او بازیکنی تشنه رقابت و کسب عناوین ورزشی است و بازی در لیگ عربستان در آینده، دیگر برایش جذابیتی نخواهد داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “احتمال بازگشت رونالدو به اسپانیا؛ اما نه برای رئال مادرید!

  1. ناصر گفته:

    رونالدو و طرفدارای مثل من باید با این واقعیت کنار بیان که دیگه به هیچ وجه رونالدو قرار نیست بره مادرید حتی اگه قبول بکنه که به گفته خودش مجانی بازی کنه دیگه نمیگیرنش حتی با اینکه کل طرفدارای مادرید از خداشو‌نه که بیاد ولی باشگاه دیگه قبول نمیکنه با این سنی ک داره برگرده اون از همون اول نباید می‌رفت میتونی جای یووه حداقلش کم کم تا ۲۰۲۲ تو باشگاه بمونه ولی نمیشه گفت اشتباه چون اون همه چیزو با مادرید تجربه کرد هیچ جامی نموند که نگیرن توپ طلا کفش طلا بهترین بازیکن بیشترین گل زن هر چیزی که بود گرفت رفت که جایه دیگه این کارو بکنه ک نشد نتونس با اونا هماهنگ شه آخرشم معلومه ک بخاطر پول رفت همونجوری ک بغیه رفتن قبلا از نظر منم بهترین کارو کرد درست که پول دیگ واس اون معنی نداره از بس داره ولی اونا مثل ما نیستن ک هرچقدرم در بیارن داشت باشن بازم به فکر بیشتر کردنشن اون اگه همین امروز خدافظی کنه از الان یه یک دلاری هم درآمد نداشت باشه تا آخر عمر خودش که هیچ حداقل ده نسل بعد خودش فقط بخورن بخوابن با بهترین امکانات با جدیدترین وسایلا خونه ماشین هرچی بازم تموم نمیشه پولش ولی اینجوریه دیگ بهترین کار بود که این چند سال اخرو فقط پول در بیاره نوش جونش چون خودشم می‌دونه که دیگه جایی واس اون تو تیم‌های بزرگ نیست تو اتفاقای بزرگ نیست این به معنی این نیست که نمیتونه بازی کنه نه شاید ده سال دیگه هم بیاد یه بازی واس مادرید بکنه بهترین بازیکن زمین بشه شکی نیست ولی دیگ اونی نمیشه ک بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز