پیشنهاد جدید و دوباره الهلال به مسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سال 2021 بود که لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال از بارسلونا جدا شده و به تیم پاریسن‌ژرمن فرانسه پیوست. حال که تمدید قراداد مسی با این تیم در ابهام قرار گرفته، الهلال تیم عربستانی پیشنهاد نجومی 400 میلیون دلاری برای هر فصل را به مسی ارائه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی جدیدترین پیشنهاد الهلال به لیونل مسی می‌پردازد.

جدیدترین پیشنهاد نجومی الهلال به لیونل مسی

در روز سه شنبه فابریزیو رومانو روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی اطلاعاتی در خصوص آینده لیونل مسی فاش کرد. رومانو اعلام کرد که گزینه سوم مسی در کنار پی‌اس‌جی و بارسلونا تیم الهلال عربستان است. این تیم که پرطرفدارترین تیم کشور خود و پرافتخارترین تیم آسیایی است، پیشنهاد جدید و دهان پرکنی را به مسی ارائه داده است. آنها پیشنهاد داده‌اند که به ازای هر فصل بازی مسی در این تیم 400 میلیون یورو دستمزد پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

به گفته این خبرنگار نه تنها تیم الهلال بلکه حاکمیت کشور عربستان نیز در تلاش است تا لیونل مسی را برای بازی در این کشور راضی کند.

بیشتر بخوانید:

پیش از این رونالدو دیگر ابر ستاره فوتبال جهان در یک اقدام عجیب و ناگهانی تصمیم گرفت ادامه دوران فوتبالی خود را در کشور عربستان بگذراند. او هم اکنون در تیم النصر مشغول به بازی بوده و 200 میلیون یورو دستمزد برای هر سال بازی دریافت می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز