تعمیر سرفیس؛ معرفی بهترین مراکز در تهران

تعمیر سرفیس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دستگاه‌های سرفیس یا سورفیس (Surface) از محصولات مایکروسافت هستند که در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی یافتند. این لپ تاپ‌ها با ظاهر جمع و جور و کوکچشان بهترین انتخاب افرادی هستند که یک تبلت نسبتا بزرگ و همه کاره برای استفاده روزمره‌ می‌خواهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هرچند که سرفیس‌ها جزو باکیفیت‌ترین محصولات مایکروسافت محسوب‌ می‌شوند، اما ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شوند. اگر دستگاه سرفیس شما هم دچار مشکلی شد، بهتر است آن را به یکی از مراکز معتبر تعمیر سورفیس در تهران ببرید.

شرکت آروند

آروند نامی آشنا در حوزه خدمات تخصصی انوع لپ تاپ است. این شرکت با داشتن چندین سال سابقه تعمیر تجهیزات کامپیوتری مختلف، یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین مراکزی است که‌ می‌توانید برای تعمیر سرفیس یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری به آن مراجعه کنید. شرکت آروند از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه‌های مختلف استفاده‌ می‌کند و خدمات خود را با هزینه مناسبی در اختیار افراد‌ می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

این شرکت در مجتمع کامپیوتر پایتخت (تقاطع میرداماد و ولیعصر)، برج A، طبقه 9، واحد 901 واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

مرکز تعمیرات ناوک

یکی دیگر از مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و انواع سرفیس‌های مایکروسافت، مرکز ناوک است که تعمیرات سرفیس را به صورت جدا از بخش‌های دیگر و کاملا تخصصی دنبال‌ می‌کند. این مرکز یک واحد جدا برای تعمیر سرفیس دارد و از تکنسین‌های ماهر و کاربلد برای تعمیر این لپ تاپ‌های حساس بهره‌ می‌برد.

مرکز تعمیرات ناوک در مجتمع کامپیوتر پایتخت (تقاطع میرداماد و ولیعصر)، برج A، طبقه 3، واحد 315 واقع شده است.

مرکز تعمیر تخصصی بیت پارت

بیت پارت نام مجموعه دیگری است که به صورت تخصصی روی تعمیر انواع لپ تاپ‌ها به خصوص سرفیس‌های مایکروسافت فعالیت دارد. این مجموعه برای تعمیر سرفیس از قطعات اورجینال استفاده‌ می‌کند که همگی ضمانت اصالت دارند. امتیاز این مجموعه را باید گارانتی 6 ماهه معتبر آنها بعد از تعمیر سرفیس دانست که نشان دهنده کیفیت بالای تعمیرات در این مرکز است.

این مرکز در خیابان مطهری، 50 متر بعد از سهروردی، پلاک 84، طبقه همکف، واحد 2 واقع شده است.

تعمیر سرفیس-کاماپرس

مرکز انفورماتیک پکبه

در این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی، گروهی از تکنسین‌های باتجربه و خبره دور یکدیگر جمع شده‌اند و خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را عرضه‌ می‌کنند. این مرکز تعمیر انواع لپ تاپ، مک بوک، سرفیس و کامپیوترهای شخصی را انجام می‌دهد. چیزی که مرکز انفورماتیک پکبه را منحصر به فرد کرده خدمات در محل است؛ یعنی می‌توانید سرفیس خود را در خانه به کمک تکنسین‌های ماهر این مجموعه تعمیر کنید.

برای مراجعه به این مرکز باید به بلوار کشاورز و خیابان 16 آذر بروید. البته‌ می‌توانید با شماره تماس‌های این مرکز تماس بگیرید تا متخصص برای تعمیر دستگاه، به محل شما بیاید.

انتهای پیام

مرتبط با : آروندبیت پارتپکبهمرکز تعمیرات ناوک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز