تسهیلات ویژه بانک ملی ایران به متقاضیان خرید مسکن

خرید مسکن
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک ملی ایران در طرحی در راستای کمک به متقاضیان خرید مسکن طرحی را  با نام «حساب سپرده سرمایه‌گذاری خاص گواهی مسکن» ارایه داده که سپرده‌گذاران می توانند  علاوه بر بهره‌مندی از سود سپرده کوتاه‌مدت خود، از اوراق گواهی حق تقدم برای برخورداری از تسهیلات مسکن نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش کاماپرس، در این طرح حساب سپرده سرمایه‌گذاری مانند سپرده کوتاه‌مدت افتتاح می‌شود. طرح ویژه مسکن بانک ملی در قالب سه طرح و با توجه به مبلغ سپرده و مدت سپرده نزد بانک ارائه ‌شده است. متقاضیان می‌توانند با تطبیق شرایط خود با طرح‌های پیشنهادی، یکی از آنها را انتخاب کرده و نسبت به افتتاح سپرده اقدام کنند.
بنابراین گزارش در طرح شماره ۱، حداقل مبلغ مانده برای افتتاح حساب ۱۶۰ میلیون ریال؛ معادل ۱۶ میلیون تومان در نظر گرفته ‌شده است. این مبلغ باید حداقل به مدت یک ماه نزد بانک سپرده شود. نرخ سودی که به این سپرده تعلق خواهد گرفت ۱۰ درصد است و به ازای هر ۱۸۲ میلیون ریال، یک سهم اوراق گواهی مسکن به‌صورت ماهانه به فرد داده خواهد شد. در طرح شماره ۲ نیز حداقل مبلغ مانده برای افتتاح حساب نزد بانک همان ۱۶۰ میلیون ریال،‌ معادل ۱۶ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده که باید دست‌کم به مدت سه ماه نزد بانک سپرده شود.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: نرخ سودی که به این سپرده تعلق می‌پذیرد ۱۲ درصد است و حداقل مبلغ سپرده برای دریافت یک سهم اوراق به‌صورت ماهانه، ۲۲۳ میلیون ریال است. در طرح شماره ۳؛ حداقل مبلغ سپرده نزد بانک، ۵۰ هزار ریال است و نرخ سود این سپرده‌ها نیز ۱۰ درصد خواهد بود. بانک ملی ایران، بزرگترین بانک ایرانی می‌باشد و به لحاظ قدمت دومین بانک دولتی ایران است. نخستین بانک تجاری ایران است که در سال ۱۳۹۵ با درآمدی بالغ بر ۳۶۴٫۶۵۷ میلیارد ریال، از نظر میزان درآمد سالیانه، به‌عنوان بزرگترین شرکت ایرانی معرفی شده‌است. این بانک بزرگترین بانک جهان اسلام و خاورمیانه است. بانک ملی ایران تا پایان سال مالی ۱۳۹۵ با دارایی خالص ۷۶٫۶ میلیارد دلار و شبکه گسترده‌ای از ۳٫۳۲۸ شعبه بانکی، به عنوان بزرگترین بانک ایران بر پایه میزان دارایی‌ها شناخته شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک ملی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز