تست سرعت با شاسی بلند چری تیگو 8 پرو (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چری تیگو 8 پرو یک شاسی بلند هفت نفره جدید است که بسیار رقابتی ظاهر شده است و در بازاری که قیمت ها پیوسته رو به افزایش هستند به سختی می توان یک خودرو جادار خانوادگی مانند آن پیدا کرد. این خودرو در مقایسه با پولی که برای آن پرداخت می کنید از فناوری بالا و تجهیزاتی لوکس بهره می برد و واقعاً ارزش خریدن دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست رانندگی با شاسی بلند چری تیگو 8 پرو را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 8 پرو به قصد رقابت با خودروهایی مانند هیوندای گرند کرتا، فولکس واگن کدی و بایک بی40 به بازار آمده است. این شاسی بلند به یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو مجهز شده است که 195 اسب بخار نیرو و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس نیز از نوع دوکلاچه اتوماتیک است.

کمپانی سازنده میزان مصرف سوخت چری تیگو 8 پرو را 7.0 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام کرده است که برای یک شاسی بلند مصرف مناسبی به نظر می رسد.

چری تیگو 8 پرو از همتایان کره ای اش مانند کیا سورنتو و هیوندای سانتافه ارزان تر به نظر می رسد ولی کابین آن کوچک تر است و سرنشینان  آن به ویژه در صندلی های عقب از فضای کمتری برخوردار می شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز