تیک آف دیدنی بمب افکن بی 1 آمریکا (ویدیو)

راکول بی 1 لنسر بمب‌افکنی آمریکایی با فناوری بال‌های متحرک است. بی 1 تنها نسخه از هواپیمای بال متحرک در نیروی هوایی آمریکا است. این بمب‌افکن چهار موتوره فراصوت در اوایل سال 1970 ساخته شد. هم اکنون 45 فروند از این هواپیما در اختیار نیروی هوایی آمریکا است. به گزارش کاماپرس تمامی بمب‌افکن‌های بی 1 تا سال 2036 از رده خارج می‌شوند. در ادامه ویدیویی از تیک‌آف دیدنی بمب‌افکن بی 1 آمریکا را تماشا می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این بمب‌افکن در جنگ خلیج فارس، بمباران یوگسلاوی، جنگ افغانستان، جنگ عراق، عملیات سرنگونی معمر قذافی و جنگ داخلی سوریه نقش پر رنگی داشته است. هم اکنون 100 فروند از این هواپیمای بمب‌افکن حدود 20 میلیارد دلار ارزش دارد. در حال حاضر یکی از سه بمب‌افکن راهبردی نیروی هوایی آمریکا راکول بی 1 است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “تیک آف دیدنی بمب افکن بی 1 آمریکا (ویدیو)

  1. آرش آزاد گفته:

    ساخت آف چهارده جدید میتواند آف 22 و سوخو 35 را برای بیست سال عقب راند . ساختار اساسی این پرنده حاکم آسمان آنرا دشمنی هولناک برای هر هواپیما ، موشک و پهبادی نموده است . با بکارگیری موتور های جدید و افزایش برد عملیاتی و همچنین تجهیز آن به هوش مصنوعی کمک خلبان و تغییر همه سیستمهای آنالوگ به الکترونیکی و ابزار دقیق به همراه رادارها و سلاح های جدید و نیرومند تر در کنار رادار گریز کردن أن و ضد گلوله کردن کابین خلبان و محفظه هوش مصنوعی و بخشهای آسیب پذیر موتور میتواند آنرا حتی برای مقابله با تهدیدات فرازمینی آماده سازند .
    بمب افکن ب یک را میتوان ساخت و در آن انواع پدافندهای تیزبازی ، گول زننده ها ، حبس پس سوز آن برای دقایق طولانی و موشکها و توپ‌های هوشمند ضد موشک و پهباد و هواپیماهای دشمن قرار داد و آنرا به یک پرنده هولناک برای دشمنانش مبدل سازد . بمب افکنی بزرگ که میتواند یک رهگیر برتری هوایی نیز باشد .
    پیشنهاد دادم بر روی فانتوم آف پنج هم این کارها صورت پذیرد و سلاح ها و تجهیزات و رادارهای آن نیز بصورت طرح اولیه ارایه شد .
    ایران با استخدام چند مهندس از آلمان و شوید و نروژ میتواند در کنار دانشمندان ایرانی هواپیماهای چند منظوره نسل پنج و شش فوق مدرن و ارزان قیمت بسازد . اگر از همین فردا شروع کنیم چهار سال دیگر نخستین سیمرغ چند منظوره بمب افکن برتری هوایی را در خط تولید انبوه داشته باشیم که هیچ مشابه و رقیبی حداقل تا دو دهه برایش پیدا نشود . آنهم با قیمتی ارزان .

    • حسین گفته:

      چی زدی داداش😂🤣
      ما حتی زیپ شلوارمون از چین میاد!
      حتی درب نوشابه.
      حتی دکمه لباس.
      من خودم شوتی بودم اینا بارم بودن.
      این چیزای که میگم از چین میاد بعد تو میگی بسازیم.
      ایران فقط فقط تمرکزش روی ساخت ارزون قیمت موشک هست و دیگر هیچ چیز یا نمیتواند بساز یا خرج نمیکند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز