تافل و سایر آزمون های بین المللی زبان لغو شد

براساس محدودیتهای جدید ستاد مقابله با کرونا، همه آزمون های تافل و سایر آزمون های بین المللی زبان لغو می شود.

به گزارش کاماپرس، در محدودیتهای جدید ستاد ملی مقابله با کرونا همه آموزشگاههای علمی و زبان های بین المللی باید تعطیل شود. به همین دلیل همه آزمون‌های بین المللی (TOEFL, GRE, IELTS, UKVI, LIFE Skills & TELC) و آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) لغو می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کرونا در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، همه آزمون‌های بین المللی از روز شنبه اول آذر ۹۹ برابر با ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰ تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ برابر با ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ لغو شده است.

راز آسمان پایتخت

همچنین به دنبال اطلاعیه ۲۴ آبان ۹۹ برای آزمون تولیمو هم نیز آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره ۱۵۳ که قرار بود در ۴ آذر ۹۹ برگزار شود، لغو شده است.

به گزارش مهر تاریخ برگزاری دوره‌های ۱۵۳، ۱۵۴، ۱۵۵ و ۱۵۶ متعاقباً تعیین و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.
داوطلبان به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند، به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و از مراجعه حضوری به سازمان، خودداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز