بیشترین سهم فروش به اپل واچ سری 5 تعلق گرفت

فناوری اطلاعات
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اپل واچ یکی از بی نظیرترین و در واقع منحصر بفردترین محصولات شرکت اپل می باشد که یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق العاده ای است که می تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد. برای مثال این گجت هوشمند بقدری پیشرفته است که می توانید تصاویر، گوگل مپ، کنترل مستقیم آهنگ در حال پخش در گوشی و… از آن استفاده کنید که این واقعا کاربردی است.

اپل واچ

به گزارش کاماپرس، علی رغم کاهش فروش محصولات دیجیتالی پوشیدنی بعلت شیوع ویروس کرونا در سال 2020 ، اپل واچ سری 5 توانست با فروش بسیار بالا رکورد پرفروش ترین ساعت هوشمند را در نیمه اول سال 2020 بزند. در حقیقت اپل واچ توانست با سهم بالای 50 درصد از فروش کل ساعتهای هوشمند رکوردی بی نظیر برای خود بر جای بگذارد. در بین ساعتهای اپل ، اپل واچ سری 5 بیشترین سهم فروش را داشته و بعد از آن اپل واچ سری 3.

برای ادامه این روند فروش عالی شرکت اپل قصد دارد تا با تولید اپل واچ های پلاستیکی که هزینه تولید پایین تری دارند قیمت ساعتهای خود را اقتصادی کرده تا این چرخه رو به رشد را ادامه دهد. همچنین اطلاعات دیگر حاکی از آن است که در اپل واچ های اقتصادی بخش مربوط به کودکان نیز تعبیه شده تا کودکان نیز بتوانند از این گجت پوشیدنی هوشمند بهترین استفاده را ببرند. همین طور اپلیکیشن سلامتی به شما اعلام می کند که ساعات خواب شما کافی است یا نه. شما می توانید برای هر روز از برنامه ریزی مشابه استفاده کنید یا بطور جداگانه برای هر روز برنامه متفاوتی را مشخص نمایید. با مشخص کردن ساعت خواب و بیداری روی آیفون یا اپل واچ شما می توانید آلارم بیداری را فعال یا غیر فعال کنید. برای تنظیم آلارم شما می توانید از طریق اپلیکیشن سلامتی یا اپلیکیشن ساعت استفاده کنید.
وضعیت خواب 

با فعال کردن این ویژگی به طور خودکار صفحه لاک اسکرین آیفون زمان و سایر اصلاعات مربوط به آلارم بیداری را نشان می دهد و دیگر شما دیگر پیام ها یا تماس ها در آن نمی بینید.
ویژگی برنامه ریزی خواب 

ایسنا در گزارشی افزود: ویژگی ردیابی خواب ساعات خواب و بیداری شما را مونیتور نموده و در نهایت شما می توانید از طریق اپلیکیشن سلامتی تمام داده ها و وضعیت ساعات خواب و بیداری خود را مشاهده و سامان دهی نمایید. لازم به ذکر است قبل از فعال نمودن این ویژگی باید مطمئن شوید که آیفون یا اپل واچ شما از شارژ کافی در هنگام شب برخودار باشند.
تماس تلفنی مستقیم از طریق اپل واچ

راز آسمان پایتخت

اپل واچ ویژگی دیگری دارد با نام واکی تاکی که باعث می شود کاربران بتوانند بسرعت از طریق اپل واچ خود با هم تماس گرفته و صحبت نمایند. کاربران معمولا از طریق تماس تلفنی و با کمک آیفون خود می توانند با اپل واچ خود ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال اگر دو نفر در حال خرید باشند و بخواهند بسرعت در حالی که نزدیک هم نیستند با تماس بگیرند، در چنین موقعیتی استفاده از ویژگی واکی تاکی مفید به نظر می رسد. در این ویژگی کاربر اول برای صحبت با طرف مقابل دکمه ای را فشار داده و این به صورت خودکار بلند گوی اپل واچ کاربر دوم را فعال می کند و کاربر دوم می تواند صدای او را بشنود. تا زمانی که کاربر اول دکمه صحبت را نگه دارد او می تواند به صحبت ادامه دهد.

همانطور که ملاحظه کردید اپل واچ گجتی است که فرای یک ساعت عمل کرده و از زمان و سلامتی و هزاران برنامه های کاربری تحول عظیمی در زندگی روزانه شما ایجاد می کند. البته باید شما زمانی را برای آموزش اپلیکیشن ها و برنامه هایی که نیاز دارید بگذارید. شما می توانید با ورود به سایت texnoli.com وارد قسمت وبلاگ شوید و از آنجا به قسمت آموزشهای اپل مراجعه کرده و جدیدترین آموزشهای مربوط به اپل واچ و محصولات مختلف اپل را ملاحظه نمایید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز