معرفی بهترین گوشی شیائومی برای گیمرهای نوجوان

بهترین گوشی شیائومی برای گیمرهای نوجوان

چند سالی است که برند شیائومی با تولید گوشی‌ها و لوازم الکترونیک مختلف سهم بزرگی از بازار ایران و جهان را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین جای تعجب ندارد که کاربران زیادی از جمله گیمرها به دنبال یافتن گوشی در بین دستگاه‌های شیائومی باشند. گوشی‌هایی که گیمرهای نوجوان به آن نیاز دارند، باید علاوه بر اینکه نیازهای روزمره را برطرف می­کنند، برای اجرای بازی‌های مختلف با گرافیک بالا نیز خلل و مشکلی ایجاد نکنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین گوشی شیائومی برای گیمرهای نوجوان را به همراه قیمت هر کدام از آن‌ها معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی Xiaomi 12 Pro 5G

ااگر به دنبال یک گوشی کاربردی و محبوب در بین گیمرها از برند شیائومی هستید، Xiaomi 12 Pro 5G می‌تواند اولین انتخاب برای شما باشد. البته این گوشی زمانی برای شما کاربردی است که بحث قیمت برایتان ملاک نباشد و کیفیت و سرعت اجرای بازی در اولویت بالاتری قرار داشته باشند. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به پردازنده آن اشاره کرد که جزو پردازنده‌های قدرتمند بین گوشی‌های شیائومی به حساب می‌آید. علاوه بر آن صفحه نمایش این گوشی با تکنولوژی سطح بالای و روزولوشن حرفه‌ای که دارد، تصاویر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. همچنین این گوشی در دو مدل با رم‌های متفاوت به بازار عرضه شده که مدل دارای رم 12 گیگابایت طبیعتاً تجربه بهتری را در اجرای روان بازی‌ها به نمایش می‌گذارد. قیمت این گوشی 33 میلیون تومان است.

1-Xiaomi 12 Pro 5G

گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50i 5G

گوشی Xiaomi Redmi K50i هم می‌تواند به عنوان یک گزینه اقتصادی در بین بهترین گوشی­های شیائومی برای بازی مطرح باشد. پردازنده این گوشی از قدرت بالایی برخوردار است، ولی نسبت به اسنپ دراگون نسل 8 که برای بازی کردن فوق‌العاده است، قدرت کمتری دارد. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به باتری  5080 میلی آمپری آن اشاره کرد که با توجه به امکاناتی که دارد، برای مدت زمان بیشتری انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50i 5G به قیمت 15 میلیون تومان در بازار به فروش می‌­رسد.

2-Xiaomi Redmi K50i 5G

گوشی شیائومی Xiaomi 13

گوشی شیائومی 13 علاوه بر اینکه می‌تواند عنوان بهترین گوشی شیائومی برای بازی را به خود اختصاص دهد، یکی از مدل‌های پرچمدار این برند هم به حساب می‌آید؛ بنابراین اگر پرداخت هزینه بالا برای شما دغدغه‌ محسوب نمی‌شود و اجرای بازی به صورت روان و کیفیت بالا برایتان مهم است، بدون شک این گوشی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. گیمرها همچنین می‌توانند با پردازنده اسنپ دراگون نسل هشتم این گوشی، هر نوع بازی را روی آن اجرا کنند. علاوه بر آن صفحه نمایش این گوشی از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است که می‌تواند لذت بازی را چندین برابر کند.

گوشی شیائومی Xiaomi 13 به قیمت 28 میلیون تومان در بازار به فروش می‌­رسد.

3-Xiaomi 13 

گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 11S

گوشی Xiaomi Redmi Note 11S یکی دیگر از گزینه‌هایی است که گیمرهای نوجوان می‌توانند آن را به دلیل امکاناتی که دارد، در اولویت لیست خرید خود قرار دهند. این گوشی جزو گزینه‌های اقتصادی به شمار می‌رود و اگر به دنیال یک گوشی میان‌رده هستید، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. از جمله نقاط قوت Redmi Note 11S  می‌‌توان به باطری 5000 میلی آمپری آن اشاره کرد که گوشی را برای ساعت‌ها بازی کردن آماده نگه می‌دارد. همچنین صفحه نمایش AMOLED  این گوشی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل، کیفیت تصویر خوبی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

4-Xiaomi Redmi Note 11S

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

اگر به دنبال یک گوشی با پردازنده نسبتاً قوی، صفحه نمایش با کیفیت بالا و حافظه رم بالا هستید، به طور حتم نمی‌توان از کنار Redmi Note 10 Pro به راحتی گذشت. این گوشی با وجود آنکه از امکانات قابل قبول و حرفه‌ای برخوردار است، قیمت بسیار مناسبی هم دارد که آن را به یک انتخاب هوشمندانه برای گیمرها تبدیل می‌کند. از مزیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به باطری 5020 میلی آمپری آن اشاره کرد که این امکان را فراهم می‌کند که بدون اتصال گوشی به شارژر برای ساعت‌ها از بازی کردن لذت برد.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro به قیمت هشت میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

5-Redmi Note 10 Pro

اطلاع از قیمت روز موبایل و خرید با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه­‌مندان برای مقایسه مدل‌ گوشی‌های فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانند به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز