بهترین مرجع خرید ویدیو پروژکتور در بازار را بشناسیم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویدیو پروژکتور یکی از تجهیزات اصلی سیستم پخش تصویر در سالن‌های همایش، اماکن تجاری، فضاهای آموزشی و منازل است. از این‌رو هنگامی که برای خرید این محصول تصمیم می‌گیرید، به دنبال مرجعی باشید تا ضمن معرفی برند قیمت‌های آن نیز مطابق نیاز شما باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در دنیای امروز که عصر ارتباطات و اطلاعات می‌باشد، یکی از راه‌ها جهت رفع نیاز به کالا و خدمات مورد نیاز جستجو کردن در اینترنت می‌باشد تا با کسب و جمع آوری اطلاعات بهترین انتخاب را در زمینه خدمات و کالای مورد نیاز بدست آوریم و با اتکا به این اطلاعات بتوانیم هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت، انتخاب و خریدی درست انجام دهیم. برای همه افراد جامعه بارها این تجربه پیش آمده که وقتی در مورد یک خدمات و یک کالا به دنبال قیمت یا اطلاعات هستند، سایت‌های مختلف یا مقالات زیادی پیشنهادهای متفاوتی را ارائه می‌نمایند. اما اینکه بتوانیم از این دریای بیکران قادر باشیم بهترین و تخصصی‌ترین خدمات و محصول را پیدا کنیم؛ دغدغه همه افراد است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاماپرس با معرفی مجموعه پروژکتوراستور که مرجعی تخصصی است به ارائه برخی از مطلوب‌ترین قیمت‌ها‌ی پروژکتور زیر 50 میلیون تومان می‌پردازد.

پروژکتور استور همانطور که از نامش مشخص است، مرجعی تخصصی در مورد معرفی و عرضه ویدئو پروژکتور و تجهیزات آموزشی مانند برد هوشمند ، کیت هوشمند ساز، برق اضطراری ups، دوربین مداربسته در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. در پروژکتوراستور تلاش شده جهت انتخاب محصول، با شناخت نیاز کاربرها تجربه انتخاب صحیح صورت گیرد.

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD40

اولین آیتم که مربوط به کیفیت تصویر در محیط پر‌نور یا کم‌نور است و به نام شدت روشنایی نور (White Light Output) شناخته می‌شود که در این مدل اپتما برابر با 2400 انسی‌لومن (Lumen) است. آیتم مهم دیگر مربوط به دقت تصویر ایجاد شده توسط دستگاه است که تحت عنوان رزولوشن (Resolution) شناخته می‌شود. آیتم دیگری که شاید باید بیشتر به آن توجه کرد نسبت کنتراست یا اختلاف بین روشن‌ترین نقطه‌ سفید با تاریک‌ترین نقطه‌ سیاه است.

 

مشخصات دیتا پروژکتور اپسون EB-FH52

ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH52 دستگاهی است که همه‌ افراد می‌توانند از تماشای کیفیت مطلوب تصویر تا ارائه سخنرانی‌های جذاب از آن لذت ببرند. این پروژکتور دارای وضوح تصویر یا رزولوشن Full HD (1920*1080) می‌باشد، که نیاز ما را برای تماشای جزئیات موجود در ویدیو یا عکس کاملا پوشش می‌دهد. طبق ادعای کمپانی Epson با تکنولوژی 3LCD بکار رفته در پروژکتورها کیفیت خروجی تصاویر تا سه برابر بهتر از محصولات رقیب خواهد بود.

دیتا پروژکتور بنکیو TK800M

دیتا پروژکتور بنکیو مدل tk800m در گروه دستگاه‌های با کیفیت 4K قرار می‌گیرد. این پروژکتور با تکنولوژی DLP و قدرت روشنایی 3000 انسی‌لومن و کنتراست 1:10000 ، رزولوشن UHD (3840*2160) و عمر لامپ 15000 ساعت در حالت نرمال ارائه شده است. شاخصه و نقطه قدرت ویدیو پروژکتور tk800m در رزولوشن این دستگاه است، گزینه مناسب جهت استفاده در محیط‌هایی که نیاز به تصویر با کیفیت دارند. این دستگاه را می‌توان به عنوان سینما خانگی در محیط خانه، اتاق جلسات و سالن کنفرانس به علت داشتن کیفیت بالا استفاده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پروژکتور استور
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز