تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند با جدیدترین محصول فیلیمو

فیلیمو از محصول جدیدی به نام « فیلیمو استیک » رونمایی کرد که مخاطبان بتوانند تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فیلیمو با ارائه فیلیمو استیک توانسته تلویزیون معمولی را با روشی ارزان‌تر به تلویزیون هوشمند تبدیل کند تا کاربران این تلویزیون‌ها بتوانند فیلم و سریال‌های این پلتفرم را تماشا کنند.

مشخصات فیلیمو استیک

فیلیمو‌ استیک با فناوری اچ‌دی‌آر 4 کا ارائه شده که تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا به مخاطب ارائه می‌دهد. این محصول به پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیتی دو گیگاهرتزی مجهز شده که میزان یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

سیستم عامل فیلیمو‌ استیک اندروید تی‌وی 9 است که در کنار این دستگاه همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند با استفاده از ریموت کنترل بلوتوثی این محصول که قابلیت جستجو فارسی و انگلیسی دارد از گوگل اسیستنت و فروشگاه گوگل پلی نیز استفاده کنند.

آریاک سفر

این محصول 25 گرمی دارای ابعادی برابر با 15در32در88 میلی‌متر است که به یک پورت یواس‌بی نیز مجهز شده و با قیمتی معادل یک میلیون و 390 هزارتومان برای متقاضیان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که فیلیمو پیش از این محصولی به نام «فیلیمو باکس» را برای مخاطبان خود عرضه کرده که امکان تماشای برنامه‌های فیلیمو در تلویزیون‌های معمولی امکان‌پذیر بود.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز