با هشتگ بیمه و خدماتش آشنایی دارید؟

«هشتگ بیمه» از سال 1396 در حوزه اینشورتک- فناوری‌های بیمه- کار خود را آغاز کرد. مشتریان می‌توانند در این سامانه با توجه به نیازهایشان درخواست بیمه خود را ثبت کنند. این سامانه با توجه به درخواست مشتری یک آنالیز هوشمند را نمایش می‌دهد و سپس درخواست را برای نمایندگان متعددی ارسال می‌کند. شعار این مجموعه «شفافیت، آگاهی و انعطاف پذیری» است.  تبدیل ثبت سفارش آنلاین به فروش آنلاین در مسیر ارائه خدمات بیمه‌ای اینترنتی به عنوان اعتقاد این مجموعه اعلام شده است.

کاماپرس در ادامه با انتشار 7 نکته از این مجموعه، سعی دارد آن را برای فعالان حوزه بیمه و ارائه خدمات آنلاین بیمه‌ای بیشتر معرفی کند؛

1. «هشتگ بیمه» توسط علیرضا عقیلی زاده کویر بنیانگذاری شد. علی‌اصغر کلائی، پروانه کوهی و احمد صندوق به عنوان دیگر اعضای تیم هشتگ بیمه معرفی شدند.

2. این مجموعه در حوزه بیمه‌های سلامت، کرونا، حیوانات خانگی، درمان تکمیلی خانواده، ویژه استارتاپ‌ها و … به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. این سامانه خود را به عنوان دستیار شخصی بیمه معرفی کرد. هشتگ بیمه در مشاوره و پشتیبانی نیز برای کاربرانش فعالیت دارد.

راز آسمان پایتخت

4. بیمه‌های ایران، آسیا، ملت، سامان، دانا، رازی، دی، نوین، البرز، تجارت نو، آسماری، زندگی خاورمیانه و… از مجموعه‌های طرف قرارداد با هشتگ بیمه معرفی شدند. مجموعه‌هایی مثل ستاره 724 مربع، بیمه بازار و… از همکاران تجاری این مجموعه هستند.

5. اخبار این مجموعه به صورت دسته بندی شده در قالب بیمه‌های کرونا، درمان تکمیلی، تجهیزات الکترونیک، حیوانات خانگی، مسئولیت و همچنین نوآوری صنعت بیمه است.

6. در وبسایت هشتگ بیمه مطالبی درخصوص پوشش بیمه‌ای کرونا، مقررات حاکم بر فروش آنلاین محصولات بیمه‌ای، اهمیت داشتن وبسایت فروش بیمه، معضلات تکنولوژی در بیمه و اهمیت فناوری دیجیتال در بیمه قرار داده شده است. همچنین اخباری درخصوص کرونا نیز دیده می‌شود.

7. این مجموعه در نمایشگاه الکامپ- نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک تهران- 1397، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و … حضور داشت.

مرتبط با : هشتگ بیمه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز