با نرم افزار بیمیون آشنا شوید

نرم افزار بیمیون اپلیکیشنی مخصوص گوشی‌های تلفن همراه است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در قالب یک برند تجاری آغاز کرده و با تمام نمایندگان صنعت بیمه در ایران همکاری می‌کند. در واقع در این سامانه، امکانات فروش آنلاین بیمه را از طریق اپلیکیشن بیمیون، در اختیار فعالان حوزه بیمه قرار می‌گیرد.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه بیمه و خدمات آنلاین آن و همچنین علاقمندان به این دسته از مشاغل مفید است؛

1. مسعود رضائی خلیق به عنوان بنیانگذار بیمیون معرفی شده و در حال حاضر مدیریت آن به عهده محمدحسین رضائی خلیق است. این شرکت 10 نفر کارمند اصلی دارد.

2. تاکنون بیمه نامه‌های آتش سوزی، مسکونی و شخص ثالث در فهرست خدمات این مجموعه گنجانده شده است. بیمیون در نظر دارد سایر رشته‌های آتش سوزی و برخی رشته‌های پر متقاضی دیگر را نیز در فهرست خدمات خود قرار دهد.

3. کارگزاران بیمه می‌توانند اطلاعات فعالیت شغلی خود را در صفحات مشخص وبسایت بیمیون تکمیل کرده و با پرداخت حق عضویت سالانه این نرم افزار از خدمات آن بهره مند شوند.

راز آسمان پایتخت

4. خریداران بیمه نیز این امکان را دارند تا در صورت تمایل در اپلیکیشن بیمیون ثبت نام و شرکت بیمه موردنظر خود را انتخاب کنند و خرید خود را انجام دهند.

5. این اپلیکیشن برای علاقمندان به بازاریابی بیمه هم امکانی در نظر گرفته است تا شرایط همکاری خود را در این فضا مطرح و درآمد کسب کنند.

6. این سامانه برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دسته بندی جغرافیایی برای همکاران صنعت بیمه را در بیش از 700 شهر کشور ایجاد کرده است تا شرایط رسیدگی مناسب به درخواست‌های خرید و ارسال فوری بیمه نامه‌ها وجود داشته باشد.

7. نمایندگان بیمه در سرتاسر ایران این امکان را دارند تا با ثبت نام در اپلیکیشن بیمیون در فهرست‌هایی که بر مبنای موقعیت جغرافیایی محل فعالیت آن‌ها دسته بندی شده است، به متقاضیان شهرهای مختلف کشور خدمات بیمه‌ای ارائه بدهند.

مرتبط با : بیمیون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز