اولین تصاویر واقعی از گوشی تاشوی گوگل فاش شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوگل هرساله با معرفی و عرضه گوشی‌های پیکسل خود، جان تازه‌ای به بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و میان‌رده اندرویدی می‌بخشد. این گوشی‌ها به دلیل عرضه سریع آپدیت‌های اندروید، دوربین‌های چشمگیر و کیفیت ساخت بالا، موردتوجه کاربران زیادی هستند.

به گزارش کاماپرس، پس از تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشو و موفقیت گلکسی فولدهای سامسونگ در بازار جهانی، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به فکر تولید گوشی‌های تاشو نیز افتادند. یکی از این شرکت‌ها، گوگل است که هرساله شایعات و رندرهای جدیدی از گوشی تاشوی آن فاش می‌شود.

به‌تازگی یک افشاگر قابل‌اعتماد، Kuba Wojciechowski، فیلمی از پیکسل فولد در توییتر منتشر کرده که این دستگاه را در جهان واقعی نمایش می‌دهد.

در این فیلم، مشخصه‌ای برای تمایز این گوشی وجود ندارد؛ نه لوگویی از گوگل وجود دارد و نه زبان طراحی خاص گوگل – مانند نوار دوربین بزرگ گوشی‌های پیکسل – مشاهده می‌شود. تنها ویژگی‌های قابل‌مشاهده، یک دوربین سلفی در جلو، حاشیه نه‌چندان باریک و یک نمایشگر تاشو با گوشه‌های گرد است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

تنها منبع مطمئن، همین افشاگر قابل‌اعتماد است که ماه‌ها درگیر پروژه گوشی تاشوی گوگل است. این افشاگر ادعا می‌کند که این دستگاه، همان Pixel Fold گوگل است و این فیلم هم بیش از یک ماه پیش ضبط شده است.

طبق آخرین افشاگری‌ها و شایعات، پیکسل فولد یک تبلت ۷.۶ اینچی بوده که به یک گوشی ۵.۸ اینچی تا می‌شود. پردازنده این گوشی، تراشه Tensor نسل دو خود گوگل است و با ۲۸۳ گرم وزن، یک باتری با دوام یک‌روزه دارد و از «بادوام‌ترین لولا در گوشی‌های تاشو» استفاده می‌کند.

این گوشی احتمالاً در کنفرانس I/O گوگل در ۱۰ مِی سال میلادی جاری (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) معرفی می‌شود، در ماه ژوئن (خرداد) عرضه شده و تا ۱۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز